Η Mazda παρουσίασε τη στρατηγική της για τα επόμενα χρόνια και τα βήματα που θα ακολουθήσει μέχρι την επίτευξη ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα μέχρι το 2050. Όπως και οι υπόλοιποι κατασκευαστές, έτσι και η Mazda οδεύει προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της.
Η ηλεκτρική της γκάμα θα επεκταθεί σημαντικά μετά την παρουσίαση μια νέας πλατφόρμας το 2025 και μέχρι το 2030 στόχος της εταιρείας είναι να πουλάει 450.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε ετήσια βάση, νούμερο που θα αποτελέσει το 25% των συνολικών πωλήσεων της που υπολογίζεται ότι θα φτάσει τις 1,8 εκατ. μονάδες.
Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης που αφορούσε στο όραμα της Mazda για το μέλλον, έκανε την εμφάνιση του για πρώτη φορά ένα διθέσιο κουπέ πρωτότυπο. Το αυτοκίνητο δείχνει να μη σχετίζεται με το σημερινό MX-5 ή κάποιο άλλο αντίστοιχο αυτοκίνητο της Mazda από το παρελθόν και να αποτελεί ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο.
Μέχρι στιγμής δεν γνωρίζουμε περισσότερες πληροφορίες για το λευκό σπόρτσκαρ. Μόνο ότι κατάφερε να φουντώσει τις φήμες που θέλουν τη Mazda θα προσθέτει στη γκάμα της ένα νέο σπόρτκαρ πλάι στο MX-5.
Δυστυχώς, το σίγουρο είναι ότι εάν μπει στην παραγωγή δεν θα κινείται από κινητήρα Wankel καθώς η Mazda ανακοίνωσε ότι θα χρησιμοποιεί τους τελευταίους ως γεννήτριες μπαταριών για τα εξηλεκτρισμένα της μοντέλα.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.