Προς τα τέλη του 2021 η γερμανική φίρμα είχε επιβεβαιώσει ότι ο αντικαταστάτης του Audi R8 θα κινείται αποκλειστικά από ηλεκτρικά μοτέρ. Και μπορεί ο κατασκευαστής να παραμένει μέχρι στιγμής φειδωλός με τις πληροφορίες γύρω από το μέλλον του σούπερκαρ του, αλλά δεν κρύβει ότι η εξέλιξη του έχει ήδη ξεκινήσει.
Συγκεκριμένα, πηγές από το Ingolstadt αποκάλυψαν ότι το νέο ηλεκτρικό σούπερκαρ της Audi δεν θα διατηρήσει το όνομα R8 αλλά θα μείνει πιστό στη διθέσια κουπέ συνταγή.
Επιπλέον, θα είναι το πιο ισχυρό μοντέλο παραγωγής της μάρκας στην ιστορία και θα είναι σε μεγάλο ποσοστό κατασκευασμένο στο χέρι.
Ο διάδοχος του γερμανικού σούπερκαρ θα βγει από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Audi στο Böllinger Höfe της Γερμανίας, εκεί όπου κατασκευάζεται σήμερα το R8. Όσο για το τελευταίο, υπολογίζεται ότι θα κλείσει τον κύκλο ζωής του το 2023 με μια σκληροπυρηνική πισωκίνητη έκδοση.
Προς το παρόν, υπάρχουν δύο σενάρια για τις πλατφόρμες που θα βασίζεται ο διάδοχος του ηλεκτρικού R8. Και οι δύο πλατφόρμες προέρχονται από την ομόσταβλη Porsche. To πρώτο, θέλει το μοντέλο να βασίζεται στην SSP Sport πλατφόρμα που θα χρησιμοποιούν η νέα Porsche Taycan και το επόμενο Audi e-tron GT. Το άλλο, θέλει το σούπερκαρ να κάνει χρήση της πλατφόρμας που θα εξελιχθεί για τις νέες ηλεκτρικές 718 Cayman και Boxster.
Σε πρόσφατες δηλώσεις του, το αφεντικό της Audi Sport, Sebastian Grams, ανέφερε ότι «ο διάδοχος του R8 είναι η προτεραιότητα μας και εξακολουθούμε παράλληλα να εξετάζουμε το ενδεχόμενο ενός πιο προσιτού σπόρτσκαρ όπως το TT».
Πηγή: drive.gr