ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Μονοκούκι» Διαμαντοπούλου ψήφισαν στο ΠΑΣΟΚ οι… νεοδημοκράτες!

Στα πόσα € φτάνει η Taycan Turbo GT αν τη φορτώσεις με έξτρα;

Αν η αρχική τιμή σάς φαίνεται αλμυρή, πού να δείτε πού μπορεί να φτάσει αν την παραγγείλετε «full extra»

Στα πόσα € φτάνει η Taycan Turbo GT αν τη φορτώσεις με έξτρα;

Η Porsche Taycan Turbo GT των 1.108 ίππων είναι ένας πραγματικός δυναμίτης. Πέρα από τη διαθέσιμη ισχύ που μπορεί να ξεπεράσει για 2” τα 1.100 PS, υπερηφανεύεται ότι έχει ήδη σημειώσει ρεκόρ γύρου σε δύο από τις πιο διάσημες πίστες αγώνων στον κόσμο.

Αλλά ποιος θα παραγγείλει μια Taycan Turbo GT χωρίς να παίξει με τον διαμορφωτή της ελληνικής αντιπροσωπείας και φορτώνοντάς τη με κάμποσα έξτρα;

Αν λοιπόν είστε μερακλής κι έχετε τη βολή σας οικονομικά, τότε τα €253.250 μπορούν να ανέβουν κατά πολύ, να περάσουν τα €300 και να αγγίξουν τα €320 χιλιάρικα. Όλες οι τιμές που αναφέρονται είναι πριν την κρατική επιδότηση.

Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι δεν σας ικανοποιεί η παλέτα των εργοστασιακών χρωμάτων. Το τμήμα εξατομίκευσης Exclusive Manufaktur της γερμανικής εταιρείας σάς προσφέρει απίστευτες δυνατότητες για custom βαφές, αλλά μην περιμένετε ότι είναι μια φθηνή υπηρεσία.

Με κόστος €25.981, όσο μία βασική BMW 1 Series, θα μπορείτε να απολαμβάνετε την Taycan Turbo GT σε χρωματικούς συνδυασμούς που ανταποκρίνονται στο εκρηκτικό της ταμπεραμέντο.

Μπορεί ο βασικός εξοπλισμός να περιλαμβάνει σφυρήλατες πανάλαφρες ζάντες 21 ιντστών, αλλά υπάρχουν ακόμα τέσσερις επιλογές στα €643 κι άλλες έξι στα €1.398.

Για τους πιο απαιτητικούς όμως, η σωστή ζάντα πρέπει να περιλαμβάνει ανθρακονήματα κι ας κοστίζει €4.193 επιπλέον.

Θεωρούμε δεδομένο ότι θα επιλέξετε το εσωτερικό πακέτο Race-Tex με την μπλε-μαύρη αντίθεση, που μπορεί να γίνει δικό σας προς €1.734.

Αλλά τι νόημα θα έχει χωρίς την πλευρική στήριξη που εξασφαλίζουν τα 3D printed Bodyform μπάκετ καθίσματα; Άλλα €3.145. Βέβαια, σε αυτή την περίπτωση δεν μπορούν να συνδυαστούν με μπροστινά αεριζόμενα καθίσματα (€1.188), οπότε θα πρέπει να θυσιάσετε το ένα για να απολαύσετε το άλλο.

Αν δεν σας αρέσουν οι μαύροι καθρέπτες, μπορείτε να τους βάψετε στο χρώμα του αμαξώματος προς €629. Αν από την άλλη δεν θέλετε τις εξωτερικές χειρολαβές σας στο χρώμα του αμαξώματος και προτιμάτε να είναι μαύρες, υπολογίστε €281 επιπλέον.

Το φωτιζόμενο λογότυπο Porsche που φωτίζεται κάτω από τις πόρτες θα σας χρεώσει €337, τη στιγμή που τα σετ των διακοσμητικών αυτοκόλλητων στην εξωτερική πλευρά των θυρών χρεώνεται €1.288.

Αν ο μαύρος λογότυπος Taycan στο πορτ-μπαγκάζ δεν είναι του γούστου σας και προτιμάτε να είναι βαμμένος στο χρώμα του αμαξώματος, υπολογίστε €281 επιπλέον στην τιμή.

Κι αν θέλετε την ονομασία και στις πόρτες, άλλα €308. Αλλά προφανώς δεν συνδυάζονται με τα αυτοκόλλητα που βάλαμε παραπάνω και κοστίζουν €1.288.

Το φετίχ Sport Chrono Package ρολογάκι στην κορυφή του ταμπλό δεν θα μπορούσε να είναι φθηνό. Άλλα €1.181. Κι αν δεν σας αρέσουν οι δαγκάνες των κεραμικών φρένων σε χρυσαφί χρώμα, θα σας τις βάψουν μαύρες για €964.

Τι νόημα είναι να έχεις τόσους ίππους, αν δεν βλέπεις σωστά τη νύχτα; Φώτα τεχνολογίας LED με δέσμη φωτός matrix και PDLS plus σε μαύρο χρώμα θέλετε; €3.201, θα σας πουν.

Λωρίδα φωτός πίσω με φωτιζόμενο λογότυπο Porsche; €532 επιπλέον. Πανοραμική οροφή, σταθερή, με μεταβλητή μετάδοση φωτός; €5.926. Διπλά αθερμικά πίσω τζάμια; €588.

Αν περάσουμε στην καμπίνα, το πακέτο αποθήκευσης στο τούνελ των πίσω επιβατών κοστίζει €281. Κι αν θέλετε δέρμα -σε 15 διαφορετικά χρώματα παρακαλώ- στην κεντρική κονσόλα, άλλα €1.384. Δυστυχώς όμως δεν μπορεί να συνδυαστεί με τα 3D καθίσματα.

Όπως δεν μπορεί να ταιριάξει με το πακέτο εσωτερικής επένδυσης με διακοσμητικές ραφές σε διαφορετικό χρώμα (€4.054). Πολλές θυσίες καλούμαστε να κάνουμε.

Τουλάχιστον δεν θα χρειαστεί να στερηθούμε τη δερμάτινη επένδυση -πάλι σε 15 αποχρώσεις- στο κάτω τμήμα του καθίσματος που φαίνεται όταν ανοίγει η πόρτα. Κοστίζει €1.384 αλλά θα σας αποζημιώνει όποτε μπαίνετε στο αυτοκίνητο και δεν θα βλέπετε φάτσα-κάρτα το άχαρο πλαστικό.

Να μην προσθέσουμε και δερμάτινες πλάτες καθισμάτων Sport Plus με διακοσμητικές ραφές; €1.803 επιπλέον. Δερμάτινη επένδυση στον αποθηκευτικό χώρο των πίσω καθισμάτων στο χρώμα του αυτοκινήτου; €701, τι ψυχή έχουν; Να μη συνεχίζεται και στο πίσω μέρος της κονσόλας; Κι άλλα €701, κι αυτά χωρίς ψυχή.

Ζώνες ασφαλείας σε πέντε διαφορετικά χρώματα; Βεβαίως, αλλά όχι με το αζημίωτο: €573. Ούτε το θερμαινόμενο τιμόνι με κάρμπον επένδυση θα μπορούσε να είναι τσάμπα. Πληρώστε €728.

Καλώς ή κακώς, το τελευταίο πάει πακέτο με το Adaptive Cruise Control και το Active Lane Keeping. Μπορεί η Taycan Turbo GT να έχει ξεκάθαρο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, αλλά θα απουσιάζουν συστήματα που έχει κι ένα ταπεινό Suzuki Swift; Οπότε €2.524 παρακαλώ.

Αν πάλι προτιμάτε αυτό που η Porsche αποκαλεί «ενεργό αυτόματο πιλότο», θα σας κοστίσει €3.082. Προσθέστε και τέσσερις κάμερες σε συνδυασμό με Park assist, άλλα €867. Πάντως, γνώμη μας είναι ότι δεν επιτρέπεται να απουσιάζουν στοιχεία εξοπλισμού ασφάλειας από τον βασικό εξοπλισμό ενός μοντέλου που κοστίζει τόσα χρήματα.

Αφού έχετε φτάσει μέχρις εδώ, πάμε και για τα τελευταία έξτρα. Κρίμα είναι από τη στιγμή που φτάσατε τόσο πέρα, να μην την αγοράσετε «full extra». Head Up Display; €1.874. HomeLink; €337. Σύστημα Ποιότητας Αέρα; €498. Πακέτο καπνιστή; €64, είναι τόσο φθηνό που αξίζει να το πάρετε ακόμα κι αν δεν καπνίζετε. Προετοιμασία για Porsche Dashcam; €142.

Αμαρτία να μην απολαμβάνετε καλό ηχοσύστημα. Το πακέτο ήχου Burmester χρεώνεται €5.388, ενώ η οθόνη μπροστά στον συνοδηγό κοστίζει €1.601. Σούμα; €319.620. Δηλαδή πληρώνετε €320 χιλιάρικα και παίρνετε και ρέστα. Σας φαίνετε φθηνή; Υπάρχει πάντα η 911 GT3 RS στα €380.230, πριν μάλιστα αρχίσετε να παίζετε με τον διαμορφωτή.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αλλιώς βολευτείτε με ένα Tesla Model S Plaid. Κοστίζει €109.990 κι έχει σχεδόν τα πάντα. Υπολογίστε ένα 20άρικο επιπλέονγια το Track Pack, έως €2.600 για κάποιο έξτρα χρώμα και €2.500 για λευκό εσωτερικό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.