Το πρότζεκτ της ηλεκτρικής Porsche 911 δεν θα ενεργοποιηθεί, τουλάχιστον μέχρι το τέλος της 10ετίας. Αντ’αυτού, η γερμανική φίρμα ετοιμάζεται να λανσάρει την υβριδική 911 εντός τους 2025.
Ήταν τέλη Μαΐου όταν το Zuffenhausen αποκάλυψε την 911 Carrera GTS, την πρώτη εξηλεκτρισμένη 911 της Ιστορίας. Όπως είχαμε δει, πηγή έμπνευσης για το υβριδικό σύστημά της αποτέλεσε η αγωνιστική 919 Hybrid.
Ο νέος, υπερτροφοδοτούμενος 6κύλινδρος Boxer των 3,6 lt αποδίδει 485 ίππους και 570 Nm με τον ηλεκτροκινητήρα να είναι ενσωματωμένος στο ηλεκτρικό τούρμπο, αποδίδοντας με τη σειρά του 15 PS. Επιπροσθέτως, το σύστημα μετάδοσης κίνησης περιλαμβάνει και έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 54 ίππων, ενσωματωμένο στο επίσης νέο 8άρι κιβώτιο PDK.
Η χωρητικότητα της μπαταρίας ανέρχεται σε 1,9 kWh, κάτι που αντιστοιχεί στο βάρος αλλά και στο μέγεθος μιας συμβατικής 12βόλτης. Για να φτάσουμε στη συνδυαστική ισχύ των 541 ίππων και 610 Nm. Πλέον όμως η γερμανική φίρμα ετοιμάζει μια ακόμα πιο ισχυρή υβριδική έκδοση της 911 την οποία και σκοπεύει να παρουσιάσει κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2025.
Μολονότι η Porsche δεν έχει προχωρήσει ακόμα σε επίσημες ανακοινώσεις, ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Luke Vandezande επιβεβαίωσε την άφιξή της με δηλώσεις του στον διεθνή Τύπο. «Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι, ανάμεσα σε άλλες εκδόσεις, έχουμε μια νέα έκδοση Turbo 911 στα σκαριά. Όπως συνηθίζουμε, θα επιλέξουμε μια καινοτόμα ιδέα για την κινητήρια μονάδα, για την υψηλότερων επιδόσεων εκδοχή του θρύλου μας».
Αυτό που επίσης γνωρίζουμε, πάλι δια στόματος του υψηλόβαθμου στελέχους των Γερμανών είναι ότι η επερχόμενη, υβριδική 911 Turbo θα χρησιμοποιεί μια μπαταρία της Varta, όπως ήδη συμβαίνει και με την 911 GTS στα πλαίσια της ενδυνάμωσης της σχέσης των δύο εταιρειών. Με την τιμή της να αναμένεται σημαντικά αυξημένη.