Ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren, Michael Leiters, επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι η βρετανική φίρμα ετοιμάζει τον αντίπαλο της Ferrari Purosangue. Ακόμα δεν έχει αποφασιστεί αν θα έχει δύο ή τέσσερις πόρτες, αλλά σίγουρα δεν θα είναι διθέσια.
Έτσι, μπορούμε με σιγουριά να πούμε ότι θα είναι η πιο «οικογενειακή» McLaren όλων των εποχών. Θα περίμενε κανείς ότι η ιστορική εταιρεία διαθέτει όλα τα απαραίτητα υλικά για την κατασκευή ενός υπέρ-SUV: πλαίσια από ανθρακονήματα, κινητήρες V6 και V8 που έχουν αναπτυχθεί in-house, εμπειρία στα υβριδικά σύνολα και μια πλούσια κληρονομιά στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Αν όμως θέλει να παρουσιάσει ένα SUV, θα απαιτηθεί σημαντική επένδυση άνω του €1 δισεκατομμυρίου, υπερβολικό ποσό για μια αυτοκινητοβιομηχανία χαμηλού όγκου παραγωγής. Έτσι, η McLaren διερευνά επί του παρόντος διάφορες επιλογές για να προμηθευτεί μια SUV πλατφόρμα από άλλον κατασκευαστή, επιτρέποντας ενδεχομένως την υιοθέτηση είτε υβριδικών είτε πλήρως ηλεκτρικών διατάξεων.
Όταν ρωτήθηκε για πιθανούς συνεργάτες, ο Scott δήλωσε ότι η BMW θα μπορούσε να είναι μια επιλογή. Η γερμανική εταιρεία ήδη την προμηθεύει μπαταρίες για το υβριδικό σύστημα της Artura. Μια συνεργασία McLaren-BMW θα μπορούσε να αποφέρει ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό SUV πιο εστιασμένο στη γρήγορη οδήγηση από την XM.
Ο Scott ανέφερε επίσης ότι ένας πιθανός συνεργάτης για την προμήθεια μιας αμιγώς ηλεκτρικής πλατφόρμας θα μπορούσε να προέλθει από την Ασία, χωρίς να αποκαλύψει κάτι περαιτέρω. Επίσης, δήλωσε κατηγορηματικά ότι η McLaren δεν βρίσκεται επί του παρόντος σε συνομιλίες με την Tesla, καταρρίπτοντας προηγούμενες φήμες και διευκρίνισε επίσης ότι οι συζητήσεις με τη Lucid αποδείχθηκαν αβάσιμες.
Υπάρχει όμως πιθανότητα για μια EV McLaren; Ο CEO ανέφερε ότι δεν βλέπει προς το παρόν κανένα ενδιαφέρον στην αγορά για ένα SUV των €500.000 με πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Ωστόσο, τόνισε ότι μια τέτοια επιλογή ίσως υπάρξει στο μέλλον.
Μετά από συζητήσεις με συνεργάτες και προμηθευτές, η McLaren πιστεύει ότι το 2028 είναι το νωρίτερο εφικτό χρονοδιάγραμμα για ένα ηλεκτρικό SUV, χωρίς συμβιβασμούς σε βάρος κι επιδόσεις, λόγω των αναμενόμενων προόδων στην τεχνολογία μπαταριών. Ο υψηλόβαθμος αξιωματούχος αποκάλυψε ότι η McLaren ελπίζει η συμφωνία να ολοκληρωθεί εντός του 2024.
Ωστόσο, η διαδικασία είναι πολύπλοκη, καθώς περιλαμβάνει ελέγχους όχι μόνο στην οικονομική διαδικασία, αλλά και στην τεχνική συμβατότητα της κοινής αρχιτεκτονικής με τις συγκεκριμένες απαιτήσεις της McLaren.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr