ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Stellantis: Σε απεργία ιταλικά συνδικάτα για τις χαμηλές πωλήσεις

Οι εργαζόμενοι περιμένουν παραγωγή ενός εκατομμυρίου οχημάτων στα εργοστάσια του Ομίλου, αλλά οι πωλήσεις πέφτουν

Stellantis: Σε απεργία ιταλικά συνδικάτα για τις χαμηλές πωλήσεις

Ο Όμιλος Stellantis συνεχίζει να απασχολεί την ειδησεογραφία, καθώς οι εργάτες μετάλλου που απασχολεί θα πραγματοποιήσουν μονοήμερη απεργία στις 18 Οκτωβρίου σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη μείωση της παραγωγής στην Ιταλία.

Η απεργία έρχεται ως συνέπεια ενός πρώτου 6μήνου του έτους με λίγες πωλήσεις για τον Όμιλο των 14 εταιρειών. Το τοπικό σωματείο FIM-CISL, το οποίο εκπροσωπεί πολλούς εργαζόμενους της Stellantis, ισχυρίζεται ότι η εταιρεία ενδέχεται να ολοκληρώσει το 2024 έχοντας κατασκευάσει μόλις λίγα περισσότερα από 500.000 οχήματα στην Ιταλία. Κάτι που θα αντιπροσωπεύει σημαντική μείωση από τα 751.000 που παρήχθησαν τοπικά το 2023.

Εργαζόμενοι από την FIM-CISL, καθώς και το συνδικάτο FIOM, έχουν τεθεί σε προγράμματα άδειας κατά τη διάρκεια των πρόσφατων παύσεων παραγωγής που προκλήθηκαν από τη μειωμένη ζήτηση. Θυμίζουμε ότι το αυτή τη στιγμή διανύουμε μια μηνιαία παύση της παραγωγής του ηλεκτρικού FIAT 500e, ένεκα των χαμηλών πωλήσεων.

Ο Όμιλος Stellantis έχει δεσμευτεί να αυξήσει την ετήσια παραγωγή στην Ιταλία σε ένα εκατομμύριο μονάδες ετησίως μέχρι το τέλος της 10ετίας. Ωστόσο, αντί να αυξάνεται, αυτή μειώνεται. Η παραγωγή αυτοκινήτων στην Ιταλία δεν έχει ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο οχήματα ετησίως από το 2017, πολύ πριν από τη συγχώνευση της FCA με τον Όμιλο PSA το 2021.

Ο Stellantis κατασκεύασε λιγότερες από 700.000 μονάδες το 2021 και το 2022, ενώ αναμενόταν να τελειώσει το 2023 πάνω από τα 800.000 οχήματα. Έπεσε έξω από την αρχική εκτίμηση κι έκλεισε τη χρονιά στις 751.000 μονάδες. Τη στιγμή που η παραγωγή θα μπορούσε να αυξηθεί αν κατασκευαζόταν η Alfa Romeo Junior επί ιταλικού εδάφους, αυτή φτιάχνεται στην Πολωνία.

Μιλώντας σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου, ο Rocco Palombella του Ιταλικού Εργατικού Συνδικάτου UILM περιέγραψε την κατάσταση ως «κακή, πολύ κακή». Για να δώσουν λοιπόν ένα προειδοποιητικό μήνυμα, τα συνδικάτα κύρηξαν μονοήμερη απεργία στις 18 Οκτωβρίου για τους εργάτες μετάλλου στον Όμιλο, καθώς και τους τοπικούς προμηθευτές.

Τι σχολιάζει ο Stellantis για την κατάσταση. Σε δήλωση που εξέδωσε στο AP, αναφέρει ότι δεσμεύεται να βρει «κοινές λύσεις για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

«Είμαστε βέβαιοι ότι η στενή συνεργασία με τα συνδικάτα και την ιταλική κυβέρνηση θα μας επιτρέψει να βρούμε αποτελεσματικές και βιώσιμες λύσεις για το κοινό μας μέλλον, μετατρέποντας αυτή την κρίση σε ευκαιρία».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.