AddThis Website Tools

Η Stellantis εξετάζει μια νέα προσέγγιση στην παραγωγή τετράκυκλων ηλεκτρικών οχημάτων (quadricycles), επεκτείνοντας τη δραστηριότητά της πέρα από τα Citroën Ami, Fiat Topolino και Opel Rocks Electric.

Ο αυτοκινητικός κολοσσός συνεργάζεται με τη σουηδική start-up Luvly, η οποία έχει αναπτύξει μια πρωτοποριακή μέθοδο συναρμολόγησης μικρών ηλεκτρικών οχημάτων βασισμένη σε επίπεδα κιτ αποστολής, παρόμοια με αυτά της Ikea.

Η Luvly έχει κατοχυρώσει πατέντα για ένα καινοτόμο πλαίσιο, το οποίο αποτελείται από μεγάλα σύνθετα πάνελ που συνδέονται μέσω αλουμινένιων ενώσεων. Πάνω σε αυτό το πλαίσιο τοποθετούνται κρίσιμα εξαρτήματα, όπως η ανάρτηση, οι ηλεκτροκινητήρες και τα εξωτερικά πάνελ του αμαξώματος.

Η αποστολή των αυτοκινήτων σε επίπεδες συσκευασίες μειώνει δραστικά το κόστος μεταφοράς. Σύμφωνα με τον Lutz, ένα τυπικό εμπορευματοκιβώτιο 20 ποδιών μπορεί να μεταφέρει περίπου 20 πλήρως συναρμολογημένα οχήματα Luvly O, ενώ στην ίδια χωρητικότητα μπορούν να χωρέσουν 250 ασυναρμολόγητα αμαξώματα, δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό πλεονέκτημα κόστους.

Το Luvly O, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα στην αγορά, διαθέτει εναλλάξιμη μπαταρία 6,4 kWh, προσφέροντας αυτονομία έως 100 km και τελική ταχύτητα έως 90 km/h. Και θα διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά με αρχική τιμή τα €10.000.

Η Stellantis θα αξιολογήσει τους ισχυρισμούς της Luvly μέσα στο επόμενο έτος.

«Στόχος αυτής της συνεργασίας είναι να αποδείξουμε ότι μπορούμε να ανταποκριθούμε στις υποσχέσεις μας», δήλωσε ο Lutz για τη συνεργασία.

«Αυτή είναι η πρώτη μεγάλη εμπορική συνεργασία μας με έναν τόσο σημαντικό παίκτη όπως η Stellantis. Αν καταφέρουμε να αποδείξουμε την ασφάλεια και τη βιωσιμότητα της πλατφόρμας μας και η Stellantis αποφασίσει να την υιοθετήσει, θα είναι μια τεράστια εξέλιξη – όχι μόνο για εμάς, αλλά για ολόκληρη τη βιομηχανία», πρόσθεσε ο Lutz.