Μπορεί η Bugatti να βρίσκεται πλέον στα χέρια της Rimac και κατ’ επέκταση της Porsche, επωφελούμενη από την ηλεκτρική τεχνολογία τους, αλλά η φίρμα κύρους του Ομίλου Volkswagen θα διατηρήσει τις γαλλικές ρίζες της.
Αποτελεί πλέον γεγονός ότι η Bugatti ξεκινά ένα μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα για την εξέλιξη των επόμενων μοντέλων της που καλούνται να διαδεχτούν την «οικογένεια» της Chiron.
Το επενδυτικό αυτό πλάνο περιλαμβάνει και την επέκταση των εγκαταστάσεων σχεδιασμού και παραγωγής του Γάλλου κατασκευαστή που βρίσκονται στο Molsheim.
Το νέο κτίριο που θα ανεγερθεί σε δύο ορόφους δίπλα στο σημερινό Atelier της φίρμας θα επιτρέψει στην εταιρεία να εργαστεί πάνω στις μελλοντικές εξηλεκτρισμένες ή 100% ηλεκτρικές Bugatti, η επέκταση των εγκαταστάσεων όμως θα χρησιμοποιηθεί επίσης και για τα τρέχοντα πρότζεκτ, όπως η Bolide και η W16 Mistral.
Ωστόσο, οι περισσότερες δραστηριότητες θα είναι προσανατολισμένες στον εξηλεκτρισμό της «γκάμας» της γαλλική φίρμας. Δεν γνωρίζουμε ακόμη αν η διάσημη μάρκα θα επιλέξει ένα ενδιάμεσο βήμα με ένα ή περισσότερα επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα -όπως η Lamborghini Revuelto για παράδειγμα- ή αν η Bugatti θα κάνει το μεγάλο βήμα προσφέροντας άμεσα ένα νέο 100% ηλεκτρικό hypercar.
Σε κάθε περίπτωση, το ηλεκτρικό μέρος των νέων μοντέλων θα επωφεληθεί από την τεχνογνωσία της Rimac, της οποίας το Nevera έσπασε πρόσφατα μια σειρά από ρεκόρ ταχύτητας και επιδόσεων.