Ο όμιλος Stellantis, μετά τις πλατφόρμες STLA LargeMedium και Frame, είναι έτοιμος να παρουσιάσει την ολοκαίνουργια πλατφόρμα STLA Small, με το πρώτο αυτοκίνητο που θα πατά στη συγκεκριμένη αρχιτεκτονική να κάνει πρεμιέρα το 2026.

Με όπλο την πολυχρηστικότητα και τον know how από τις υπόλοιπες STLA πλατφόρμες, η Stellantis σχεδίαζει την καινούργια της πλατφόρμα με φόντο την ευρωπαϊκή αγορά και τις ανάγκες των ευρωπαίων καταναλωτών στα Segments A,B και C. Όπως ανακοινώθηκε κατά την παρουσίαση της STLA Frame.

H STLA Small θα αποτελέσει μια ακόμα αρχιτεκτονική-πασπαρτού, ικανή να φιλοξενήσει υβριδικά και 100% ηλεκτρικά μοντέλα. Όσον αφορά τα τελευταία, η χωρητικότητα των μπαταριών τους μπορεί να ξεκινά από τις 37 kWh και να φτάνει έως τις 82 kWh.

Παράλληλα, και όπως προείπαμε είναι κατάλληλα πλατφόρμα και για αυτοκίνητα πόλης, με ελάχιστο μήκος τα 3,6 m, δείχνοντας με αυτόν το τρόπο την ευελιξία και την προσαρμοστικότητά της. Στην ουσία, πρόκειται για τον αντικαταστάτη της CMP και e-CMP, που γνωρίσαμε σε δημοφιλή μοντέλα όπως τα Peugeot 208 και 2008 αλλά και τα Opel Corsa και Mokka.

Έτσι λοιπόν, η Stellantis προσθέτει στην φαρέτρα της μια ακόμα πλατφόρμα για μικρά αυτοκίνητα, μετά την Smart Car που είδαμε πρόσφατα στα νέο Citroën C3 και ë-C3. Ως μέρος της στρατηγικής της για την παροχή αποδοτικών και τεχνολογικά προηγμένων λύσεων για τα προϊόντα της.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!