H νέα γενιά του Subaru Forester κατέγραψε εξαιρετική βαθμολογία και στις τέσσερις περιοχές αξιολόγησης (ενήλικος επιβάτης, ανήλικος επιβάτης, ευάλωτοι χρήστες δρόμου, υποβοήθηση ασφάλειας), πολύ πάνω από το ελάχιστο απαιτούμενο όριο.
Στον τομέα αξιολόγησης των ανήλικων επιβατών, το νέο Forester πέτυχε τη μέγιστη βαθμολογία στον έλεγχο εγκατάστασης CRS παιδικού καθίσματος. Σχεδόν έπιασε την ύψιστη βαθμολογία σε δοκιμή πρόσκρουσης (μετωπική και πλευρική) με βασικό δείγμα παιδιά ηλικίας 6 και 10 ετών.
Καλή προστασία παρέχεται σε όλες τις κρίσιμης σημασίας περιοχές του σώματος κατά τη δοκιμή της μετωπικής σύγκρουσης και οι μέγιστοι βαθμοί δόθηκαν σε αυτό το μέρος της αξιολόγησης. Το σύστημα απενεργοποιεί αυτόματα τον αερόσακο του συνοδηγού όταν χρησιμοποιείται παιδικό κάθισμα που βλέπει προς τα πίσω και επιβραβεύτηκε γι’ αυτή τη λειτουργία.
Το ιαπωνικό SUV είναι εξοπλισμένο με ένα έμμεσο σύστημα «ανίχνευσης παρουσίας παιδιών» (υπενθύμιση πίσω καθίσματος), το οποίο εκδίδει μια προειδοποίηση όταν αναγνωρίζει ότι ένα παιδί ή ένα βρέφος μπορεί να έχει μείνει στο αυτοκίνητο. Όλοι οι τύποι παιδικών καθισμάτων για τους οποίους έχει σχεδιαστεί το Forester θα μπορούσαν να εγκατασταθούν και να τοποθετηθούν σωστά στο αυτοκίνητο, εκτός από το κάθισμα iSize στην πίσω κεντρική θέση.
Στον τομέα αξιολόγησης των ευάλωτων χρηστών δρόμου, πέτυχε τους μέγιστους βαθμούς για τις λειτουργίες AEB Cyclist και Lane Support Motorcyclists. Το σύστημα Αutonomous Εmergency Βraking (AEB) του Forester μπορεί να ανταποκριθεί σε ευάλωτους χρήστες του δρόμου καθώς και σε άλλα αυτοκίνητα.
Η απόδοση του συστήματος στον εντοπισμό και την αντίδραση σε ποδηλάτες ήταν καλή (σε όλα τα σενάρια προσέγγισης ποδηλάτη που διέσχιζε ή διέλευσης πίσω από σταθμευμένα αυτοκίνητα ή ποδηλάτη κατά μήκος του δρόμου καθώς και στροφή κατά μήκος της διαδρομής ενός διερχόμενου ποδηλάτη).
Το σύστημα AEB είχε καλή ανταπόκριση στους μοτοσικλετιστές (τόσο στην προσέγγιση ενός σταματημένου μοτοσικλετιστή όσο και ενός μοτοσικλετιστή που φρενάρει). Η υποστήριξη λωρίδας (Lane Support) για μοτοσικλετιστές πέτυχε τους μέγιστους πόντους (και στην περίπτωση της αλλαγής λωρίδας πάνω στη διαδρομή ενός μοτοσικλετιστή που έρχεται από απέναντι όσο και ενός μοτοσικλετιστή που προσπερνά). Η προστασία του κεφαλιού ενός χτυπημένου πεζού ή ποδηλάτη ήταν κυρίως καλή καθώς και η προστασία της λεκάνης, του μηριαίου οστού, του γονάτου και της κνήμης.
Για την περιοχή αξιολόγησης ενηλίκων επιβατών, το νέο Forester πέτυχε τους περισσότερους βαθμούς στη δοκιμή πλευρικού εμποδίου αλλά και στη σοβαρότερη πρόσκρουση πλευρικής κολόνας, καθώς η προστασία όλων των κρίσιμων περιοχών του σώματος ήταν καλή. Η ανάλυση της επιβράδυνσης της πλατφόρμας πρόσκρουσης κατά τη διάρκεια της δοκιμής και η ανάλυση της παραμορφώσιμης δοκού μετά τη δοκιμή, έδειξαν ότι το Forester μπορεί να είναι ένας αρκετά καλός συνεργάτης σε μια μετωπική σύγκρουση.
Οι δοκιμές στα μπροστινά καθίσματα και τα προσκέφαλα έδειξαν καλή προστασία έναντι αυχενικών τραυματισμών σε περίπτωση οπίσθιας σύγκρουσης. Μια γεωμετρική ανάλυση των πίσω καθισμάτων έδειξε επίσης καλή προστασία από αυχενικό τραυματισμό.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.