Η Suzuki Motor Corporation θα υλοποιήσει το όραμα για την «τεχνολογία που ελαχιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας», από την κατασκευή έως την ανακύκλωση. Με αυτό τον τρόπο στοχεύει σε έναν κόσμο με ουδέτερο αποτύπωμα ως προς τον άνθρακα, προσφέροντας ταυτόχρονα τη χαρά της μετακίνησης στους ανθρώπους σε όλο τον πλανήτη.
Τα μικρά και ελαφρά αυτοκίνητα, που είναι η ειδικότητα της ιαπωνικής φίρμας, δεν έχουν χαμηλές εκπομπές CO2 μόνο κατά τη χρήση τους. Και κατά τη διαδικασία παραγωγής τους εξοικονομούνται πόροι και μειώνονται οι εκπομπές ρύπων CO2, συμβάλλοντας σε ένα πιο καθαρό και βιώσιμο περιβάλλον.
Δέσμευση της εταιρείας είναι η περαιτέρω εξέλιξη των ελαφρών και ασφαλών αμαξωμάτων Heartect και η ανάπτυξη τεχνολογιών που θα αποφέρουν μείωση του βάρους και κατά συνέπεια ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης.
Πιο αποδοτική μπαταρία για BEV/HEV
Έχοντας στόχο να παρέχει στους πελάτες της τα πιο αποδοτικά EV, με βάση τον λόγο ενέργειας που προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές και τις συνθήκες χρήσης σε κάθε χώρα και περιοχή, η Suzuki θα εξελίσσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα που ελαχιστοποιούν την κατανάλωση ενέργειας, συνδυάζοντας εξαρτήματα που ενσωματώνουν τη φιλοσοφία «Sho-Sho-Kei-Tan-Bi», όπως μια μικρή και αποδοτική ηλεκτρική μονάδα και μια μικρή σε μέγεθος και ελαφριά μπαταρία.
Τεχνολογία Υψηλής Απόδοσης ICE/CNF
Το 2023, η εταιρεία ανέπτυξε τον κινητήρα υψηλής απόδοσης (ονομασία Z12E, που εφοδιάζει το νέο Swift) που έχει ως χαρακτηριστικό τη βελτιωμένη καύση, η οποία αποτελεί την ουσία των κινητήρων εσωτερικής καύσης, και πέτυχε μέγιστη θερμική απόδοση 40%. Στο μέλλον, η Suzuki θα διευρύνει τη διάθεση του κινητήρα υψηλής απόδοσης παγκοσμίως και θα επιδιώξει τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας με καύσιμο ουδέτερο ως προς τον άνθρακα και υβριδική τεχνολογία επόμενης γενιάς.
SDV right (SDV: Software Defined Vehicle)
Επίσης στον τομέα του SDV, η Suzuki θα αναπτύξει και θα παρέχει στους πελάτες της το «SDV right», ένα προσιτό σύστημα που δημιουργεί προστιθέμενη αξία στα μοντέλα της, ενσωματώνοντας τη φιλοσοφία «Sho-Sho-Kei-Tan-Bi» για την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας.
Το σύστημα θα είναι εύκολο στη χρήση του καθώς θα ορίζει τον καλύτερο συνδυασμό ενσύρματων και ασύρματων (OTA) ενημερώσεων του λογισμικού. Η Suzuki θα αναπτύξει το SDV με τρόπο ώστε οι πελάτες της να νιώθουν ότι: «Αυτό είναι καλό, αυτό θέλω», μειώνοντας το κόστος των εξαρτημάτων με κοινή χρήση hardware και το κόστος εξέλιξης με επαναχρησιμοποίηση λογισμικού.
Σχεδιασμός για Εύκολη Ανακύκλωση και Αποσυναρμολόγηση
Το συμβατικό οικονομικό σύστημα ονομάζεται γραμμική οικονομία, όπου η ροή της εξαγωγής πρώτων υλών από τη γη, της κατασκευής προϊόντων, της χρήσης και της απόρριψης είναι μονοδιάστατη. Αυτό έχει προκαλέσει υψηλή κατανάλωση ενέργειας, εξάντληση των πόρων και περιβαλλοντική καταστροφή.
Στο μέλλον, η Suzuki θα επιτύχει ελάχιστη κατανάλωση ενέργειας με την κυκλική οικονομία, η οποία επιδιώκει τη μείωση της συνολικής χρήσης πόρων μέσω του σχεδιασμού προϊόντων που μπορούν να αποσυναρμολογηθούν εύκολα, έχοντας υπόψη την ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση τμημάτων των μελλοντικών μοντέλων Suzuki.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.