Η Ευρώπη αποχαιρετά σιγά-σιγά την τρέχουσα γενιά του Suzuki Jimny, με τη Γερμανία να έχει ήδη παρουσιάσει την έκδοση Horizon. Μια συλλεκτική σειρά 900 τεμαχίων, εν είδη αποχαιρετισμού. 

Τώρα, είναι η ώρα της Ιταλίας να λανσάρει τη δική της αποχαιρετιστήρια εκδοχή, με το όνομα Suzuki Jimny Mata. «Mata» στα ιαπωνικά σημαίνει «ξανά» και χρησιμοποιείται συνήθως στην έκφραση «Mata-ne», δηλαδή «τα λέμε σύντομα». Υπονοώντας ότι αναμένεται το ανανεωμένο Jimny με το εξηλεκτρισμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Τι διαφορές έχει το Mata; Κυρίως οπτικές και μερικά καλούδια για εκτός δρόμου οδήγηση. Διχρωμία που συνδυάζει το Metallic Siberian Silver χρώμα με ματ μαύρες πινελιές στο καπό, τις κολόνες και την οροφή. Το μπροστινό μέρος διαθέτει μια βίνταζ μάσκα Suzuki. Η προστατευτική ποδιά μπροστά και τα πλαϊνά μαρσπιέ κάνουν όμορφη αντίθεση με το άβαφο πλαστικό φινίρισμα των προφυλακτήρων και των φτερών.

Το προφίλ διαθέτει προστατευτικές ρίγες στις πόρτες κι ένα σετ λασπωτήρες. Το Mata θα παρέχεται με δύο σετ ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, με το επιπλέον σετ να προσφέρεται για χρήση με χειμερινά ελαστικά. Στο πίσω μέρος, η ρεζέρβα φωλιάζει σε κάλυμμα που κοσμείται από ιαπωνικό ιδεόγραμμα. Επιπλέον αλουμινένιες προστασίες θωρακίζουν τα ύφαλα.

Η καμπίνα παραμένει ως είχε, με μοναδική πρόσθετη πινελιά την αριθμημένη πινακίδα στο ταμπλό που τονίζει τη συλλεκτικότητα της έκδοσης. Βασισμένο σε υψηλό επίπεδο εξοπλισμού, το Mata είναι εξοπλισμένο με infotainment επτά ιντσών, ηχοσύστημα της Pioneer, κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα καθίσματα και μια σειρά από βασικά συστήματα ADAS.

Ο χώρος φόρτωσης είναι επενδεδυμένος με λαστιχένιο πατάκι, μια πρακτική προσθήκη. Άλλωστε, όπως συμβαίνει με όλα τα Suzuki Jimny που πωλούνται στην ΕΕ από το 2021, η ειδική έκδοση διατίθεται αποκλειστικά ως διθέσιο επαγγελματικό λόγω των κανονισμών εκπομπών ρύπων.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνώριμος ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1,5 lt, που αποδίδει 102 ίππους και 130 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων.