Όπως ανακοίνωσε εκπρόσωπος της Suzuki, η ιαπωνική φίρμα θα συνεργαστεί με τη Volvo, ώστε να αποφύγει την επιβολή προστίμων ενόψει των αυστηρότερων προτύπων για τις εκπομπές διοξειδίου που θα τεθούν σε ισχύ από την Ευρωπαϊκή Ένωση από 1η Ιανουαρίου του 2025.

O Takahiko Hatsimoto, διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων της Suzuki στο πλαίσιο της παρουσίασης του νέου e Vitara την περασμένη εβδομάδα δήλωσε χαρακτηριστικά: «Αποφασίσαμε να συνεργαστούμε με τη Volvo, καθώς πωλούν περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη από την Toyota, συνεπώς έχουμε μεγαλύτερο περιθώριο συμμόρφωσης με τα αυστηρότερα πρότυπα που θα τεθούν σε ισχύ». Συμπλήρωσε μάλιστα πως στόχος της εταιρείας είναι να τηρήσει στο ακέραιο και μάλιστα αμέσως τους κανόνες της ΕΕ ως ξεχωριστή εταιρεία.

Μέχρι τότε όμως, η συνεργασία με τη σουηδική φίρμα (αλλά και την Polestar) είναι απαραίτητη, μιας και οι πωλήσεις του ηλεκτρικού Vitara θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι του 2025. Θυμίζουμε πως το 2020, όταν η ΕΕ είχε μειώσει τα όρια εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, η Suzuki δεν είχε καταφέρει να συμμορφωθεί με τους τότε κανόνες.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ως εκ τούτου είχε αναγκαστεί να πληρώσει πρόστιμο που έφτανε τα €1.000 για κάθε νέο αυτοκίνητο που πουλούσε στην Ευρώπη. Οι πωλήσεις της Suzuki εκείνη τη χρονιά είχαν ανέλθει σε 160.000 αυτοκίνητα, οπότε με απλά μαθηματικά, το πρόστιμο που πλήρωσε η φίρμα, αν και η ίδια δεν ανακοίνωσε ποτέ το ακριβές ποσό, υπολογίζεται σε 160 εκατομμύρια ευρώ. Φαίνεται όμως πως το πάθημα έγινε μάθημα…