ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Aυτά τα Rafale στα χέρια των Ελλήνων πιλότων ελπίζω να αποδώσουν καλύτερα αν χρειαστεί...

Συγκρίνουμε Citroën C3 vs Hyundai i20 vs Suzuki Swift vs VW Polo

H Citroën ανακατεύει την τράπουλα στα σουπερμίνι με το νέο C3 και το συγκρίνουμε με τα i20, Swift και Polo

Συγκρίνουμε Citroën C3 vs Hyundai i20 vs Suzuki Swift vs VW Polo

Τα τελευταία χρόνια, η κατηγορία των σουπερμίνι συρρικνώθηκε και έχει παραχωρήσει την πρωτοκαθεδρία των πωλήσεων στα B-SUV. Ωστόσο, παραμένει μια ζωντανή και δυναμική κατηγορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. 

Μάλιστα, εταιρείες όπως η Citroën, δεν περιορίζονται απλώς στη διατήρησή της. Όπως απέδειξαν οι Γάλλοι με τη νέα γενιά του C3, επιχειρούν να την εκσυγχρονίσουν, φέρνοντάς την πιο κοντά στις σημερινές ανάγκες και τα «θέλω» των οδηγών. Για να είμαστε ακριβέστεροι, με τους Κινέζους κατασκευαστές να ετοιμάζονται να μπουν δυναμικά και στην κατηγορία των σουπερμίνι, η γαλλική φίρμα επέλεξε με τη νέα γενιά του C3 να σπάσει τα καλούπια του παρελθόντος. Υιοθετώντας μια νέα φιλοσοφία που εστιάζει στα βασικά, έτσι ώστε να περιοριστεί το κόστος. Την πάντρεψε με μια SUVίστικη αισθητική και το αποτέλεσμα είναι ένα μικρό αυτοκίνητο που συνδυάζει την άνεση με το στιλ και την προσιτή τιμή.

Απέναντι σε πιο κλασικούς ανταγωνιστές, όπως το Hyundai i20, το Suzuki Swift και το VW Polo, που διατηρούν τις παραδοσιακές γραμμές των χάτσμπακ που χαρακτηρίζουν τα σουπερμίνι τις τελευταίες δεκαετίες, το C3 στέκεται απέναντί τους ως ο τολμηρός πρωτοπόρος. Με τη βούληση να επαναπροσδιορίσει τι σημαίνει μικρό αυτοκίνητο το 2025 και ποιες ανάγκες πρέπει να καλύπτει.

Οι τετραγωνισμένες γραμμές και η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (19,7 πόντοι) δημιουργούν μια εικόνα που διαφέρει από τα συνηθισμένα. Τόσο για την κατηγορία όσο και για το ίδιο το μοντέλο που στις απελθούσες γενιές ξεχώριζε για τις καμπύλες γραμμές και το χαμηλότερο ύψος του αμαξώματος.

Στο εμπρός μέρος δεσπόζει το νέο οβάλ σήμα της Citroën που παραπέμπει στον αρχικό λογότυπο με το οποίο συστήθηκε στον κόσμο πριν από περίπου έναν αιώνα και πλαισιώνεται από γυαλιστερές, μαύρες οριζόντιες γρίλιες. Τα εμπρός και πίσω φώτα παραπέμπουν στο εντυπωσιακό πρωτότυπο Oli που είχε παρουσιαστεί πέρυσι. Με τον σχεδιασμό τους να περιλαμβάνει δύο οριζόντιες και μία κάθετη μονάδα, που χαρίζει μία όμορφη φωτεινή υπογραφή τριών επιπέδων.

Από άποψη μεγέθους, το νέο C3 διατηρεί τις κόμπακτ διαστάσεις του απελθόντος, με εξαίρεση το ύψος όπου πήρε σχεδόν δέκα πόντους σε μπόι. Με τη γλώσσα των αριθμών το μήκος προσεγγίζει πλέον τα 4,01 m, το πλάτος τα 1,75 και το ύψος τα 1,57 m. Με το μεταξόνιο να είναι στα 2,54 m.

Οι διαστάσεις αυτές το τοποθετούν στην καρδιά της κατηγορίας και ανάμεσα στα Polo (4,07 m), i20 (4,06 m) και το αισθητά μικρότερο σε μήκος Swift, που στα 3,86 m, είναι το μόνο της συνομοταξίας που δεν υπερβαίνει τα τέσσερα μέτρα.

Συγκριτικά με την ψηλή σιλουέτα του C3, τα υπόλοιπα τρία σουπερμίνι ακολουθούν την πιο παραδοσιακή φόρμα των χάτσμπακ, το καθένα με τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα. Το i20 για παράδειγμα ακολουθεί μια πιο επιθετική σχεδιαστική γραμμή, με έντονες γωνίες και νεύρα που διατρέχουν το αμάξωμα. Η γεωμετρική μάσκα και τα αιχμηρά φώτα LED του δίνουν μια δυναμική παρουσία που δεν περνά απαρατήρητη. Χωρίς όμως να γίνεται υπερβολική. Είναι ένα σχέδιο που ισορροπεί ανάμεσα στη νεανικότητα και στην ωριμότητα που απαιτεί η κατηγορία.

Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.