ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Συλλεκτική one-off Porsche 911 GT3 RS προς τιμήν του Jo Siffert

H Porsche κυκλοφορεί μία μοναδική 911 GT3 RS για να τιμήσει έναν σπουδαίο οδηγό αγώνων

Συλλεκτική one-off Porsche 911 GT3 RS προς τιμήν του Jo Siffert

Ο Jo Siffert ήταν ένας οδηγός αγώνων που έγραψε ιστορία για την Porsche και για να τον τιμήσουν, οι Γερμανοί κατασκεύασαν μία και μοναδική 911 GT3 RS.

Σε μόλις 11 χρόνια, ο Ελβετός πήρε μέρος σε τουλάχιστον 298 αγώνες — δηλαδή περισσότερους από δύο ανά μήνα. Αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος που μία 911 GT3 RS θα αφιερωθεί στη μνήμη του. Το ανδραγάθημα είναι ότι κατέκτησε — με την αρωγή των Brian Redman και Kurt Ahrens — επτά νίκες σε 10 αγώνες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Sportscar του 1969. Υπεραρκετές για να κατακτήσει η Porsche τον τίτλο στην παρθενική της συμμετοχή στον θεσμό.

Η πιο σημαντική νίκη επιτεύχθηκε στον αγώνα των 1.000 km στο Osterreichring τον Αύγουστο της ίδιας χρονιάς, στο τιμόνι μιας Porsche 917. Κάτι ιδιαίτερα αξιοσημείωτο, με ένα μοντέλο που η ίδια η Porsche θεωρούσε «θεωρούσε πολύ απαιτητικό και δύσκολο στην οδήγηση».

Για να μας την υπενθυμίσει, η Porsche ετοίμασε μία μοναδική 911 GT3 RS. Έργο της Porsche Exclusive Manufaktur και μέρος του προγράμματος Sonderwunsch, η οικογένεια του Siffert συνέβαλε στη σχεδίασή της.

Κυρίως ο γιος του Philippe, κι αυτός πιλότος σε αγώνες Formula Ford και Formula 3 στη δεκαετία του 1990, αλλά και πρώην εργοστασιακός οδηγός της BMW.

Δεν υπάρχουν διαφορές στα μηχανικά μέρη σε σύγκριση με τις υπόλοιπες 911 GT3 RS, μόνο στιλιστικά στοιχεία που την καθιστούν άκρως συλλεκτική. Το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί ώστε να αποτελέσει αναδρομή στην 917 που οδηγούσαν οι Siffert κι Ahrens στο Osterreichring.

Είναι βαμμένο ως επί το πλείστον σε λευκό χρώμα, αλλά έχει Viper Green αντίθεση σε πολλά σημεία του αμαξώματος, κυρίως στο μπροστινό μέρος, στα φτερά και στο κεντρικό τμήμα της πίσω αεροτομής.

Τις πόρτες κοσμεί το νούμερο 29, ακριβώς όπως το αυτοκίνητο που ενέπνευσε τη σχεδίασή της. Για να βεβαιωθεί ότι η συλλεκτική έκδοση θα είναι όσο το δυνατόν ακριβέστερη σε σχέση με το πρωτότυπο, η Porsche επικοινώνησε με τη Bosch και τη Shell, τους χορηγούς της 917 το 1969.

Μπορείτε να δείτε το αυτοκόλλητο της Bosch στους θόλους των πίσω τροχών, ενώ το σήμα της Shell εμφανίζεται κάτω από το πίσω παράθυρο. Η Porsche συμπεριέλαβε επίσης τη σιλουέτα της 917KH στο κεντρικό κλείδωμα των ζαντών, ενώ οι μεσαίες κολόνες απεικονίζουν το σχέδιο του κράνους, το όνομα και την υπογραφή του Jo Siffert.

Η 911 θα εκτεθεί δημόσια στις ελβετικές αντιπροσωπείες, πριν κατευθυνθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Ζυρίχης τον Νοέμβριο. Δεν θα υπάρξει δεύτερο αντίγραφο.

Η Porsche δεν σχεδιάζει να βάλει την επετειακή 911 GT3 RS στο μουσείο της, αλλά σκοπεύει να την πουλήσει. Αναμένοντας αρκετό ενδιαφέρον για την απόκτησή της, οι Γερμανοί λένε ότι «ο αγοραστής θα επιλεγεί τυχαία με κλήρωση».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.