Οι κατασκευαστές προκειμένου να παραμείνουν τα μοντέλα τους στις εμπορικές επάλξεις ανασχεδιάζουν τις πλατφόρμες για να μπορέσουν να ενσωματώσουν τις τελευταίες εξελίξεις σε υλικά και τεχνολογίες.
Αλλά και διότι οι δοκιμές ασφαλείας γίνονται όλο και αυστηρότερες, με αποτέλεσμα ένα αυτοκίνητο 4ετίας να μην μπορεί να τα βγάλει πέρα στη σύγκριση με ένα ολόφρεσκο.
Βέβαια, τα πράγματα παλιότερα ήταν πιο βολικά για τους κατασκευαστές που πολλές φορές έδιναν δεύτερη (και τρίτη) νιότη στα μοντέλα τους, μεταφέροντάς τα αυτούσια ή ακόμη και υποβαθμισμένα στις αναδυόμενες αγορές.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.