Η ραγδαία επέκταση της BYD αναμένεται να συνεχιστεί με αμείωτους ρυθμούς και στην Ευρώπη, με τον κινεζικό κολοσσό να φέρνει την παραγωγή των Dolphin και Atto 3 στα τέλη του 2025 στη νεόδμητη μονάδα της φίρμας στην Ουγγαρία.

Η BYD συνεχίζει την δυναμική της πορεία στον στίβο της ηλεκτροκίνησης, έχοντας ήδη έντονη παρουσία και στην Γηραιά Ήπειρο, πονοκεφαλιάζοντας τους δυτικούς κατασκευαστές. Το επόμενο βήμα για τον κινεζικό κολοσσό είναι να μεταφέρει μέρος της παραγωγής του και στην Ευρώπη, ξεπερνώντας με αυτόν το τρόπο τον σκόπελο των δασμών.

Όπως αποκάλυψε η επικεφαλής της BYD στην Ευρώπη, Stella Li, τα πρώτα μοντέλα που θα ξεκινήσουν να κατασκευάζονται στην Ευρώπη, στη μονάδα της Ουγγαρίας προς τα τέλη του 2025, είναι τα Dolphin και Atto 3. Τα αρχικά πλάνα της εταιρείας ήθελαν στην Ευρώπη την παραγωγή του Seagull, ωστόσο οι υψηλές πωλήσεις των προαναφερθέντων μοντέλων οδήγησαν την BYD σε αναθεώρηση της στρατηγικής της.

Μιλώντας με το γερμανικό επιχειρηματικό περιοδικό Capital, η Li σημείωσε πως το επόμενο μοντέλο που θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη θα είναι ένα κόμπακτ SUV που θα τοποθετείται ανάμεσα στα Dolphin και Atto 3. Το «Atto 2», όπως το χαρακτήρισε η επικεφαλής της BYD θα είναι ένα μικρό SUV που θα ακολουθήσει μια πιο τετραγωνισμένη λογική από αυτήν που έχουμε δει στα μικρομεσαία και μεσαία SUV της εταιρείας.

Κι αν η εικόνα του σας θυμίζει κάτι (πέρα από μια Mercedes-Benz GLB σε σμίκρυνση) έχετε απόλυτο δίκιο! Καθώς πρόκειται για το BYD Yuan UP που πωλείται ήδη στην Κίνα. Αλλά αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη με διαφορετικό όνομα.

Η εδραίωση της κυριαρχίας της BYD στην Ευρώπη δεν περνά μόνο μέσα από τα 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ο ρυθμός των πωλήσεων των έχει επιβραδυνθεί σε ολόκληρη την περιοχή κατά το μεγαλύτερο μέρος του 2024. Για αυτό και η BYD σχεδιάζει να αρχίσει να προσφέρει περισσότερα από τα plug-in hybrid μοντέλα της και στην Ευρώπη.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Συνολικά, η BYD έχει ήδη βάλει μπροστά το σχέδιο μιας ολοκληρωμένης αλυσίδας εφοδιασμού στην Ευρώπη. Στην Ουγγαρία, εκτός από τα αυτοκίνητά της θα συναρμολογεί και μπαταρίες. Κάτι που θα πράξει και στο εργοστάσιο που θα κατασκευάσει στην Τουρκία.