Η Citroën θέλει να συνεχίσει την επιτυχημένη εμπορική της πορεία στις διεθνείς αγορές, παρουσιάζοντας τρεις νέες προτάσεις μέσα στο 2025.
Εκ των οποίων η μία θα αφορά ένα νέο μοντέλο και οι άλλες δύο, φρεσκαρίσματα μοντέλων που ήδη υπάρχουν στην γκάμα του Γάλλου κατασκευαστή.
Το 2024, η Citroën κατάφερε το δίχως άλλο να κερδίσει τις εντυπώσει με το λανσάρισμα της νέας γενιάς του C3. Ενός σουπερμίνι σε συσκευασία SUV, που καλύπτει πολλές ανάγκες κοστίζοντας λίγο. Θυμίζουμε πως στην ελληνική αγορά, η βασική έκδοση του C3 ξεκινά κάτω από τις €17.000 (€16.900).
Αναμενόμενα λοιπόν, οι άνθρωποι της γαλλικής φίρμας ποντάρουν πάρα πολλά στη νέα γενιά του πετυχημένου σουπερμίνι. Την οποία θα πλαισιώσουν με δύο ανανεωμένα και ένα νέο μοντέλο. Ξεκινώντας από τις ανανεώσεις, η Citroën στις αρχές του 2025 θα προσθέσει στην γκάμα της τα C4 και C4 X. Κοινή συνισταμένη των δύο μοντέλων θα είναι η άνεση και η ευρυχωρία, στοιχεία που χαρακτηρίζουν και τα εν κυκλοφορία μοντέλα. Οι αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση θα είναι περιορισμένες, όπως άλλωστε συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις. Περιμένουμε λοιπόν αναθεωρημένους προφυλακτήρες, τη στιγμή που το C4 X θα αποκτήσει μια πιο έντονη, κουπέ γραμμή οροφής.
Η γκάμα των κινητήρων θα είναι πλούσια, με τον 1.200άρη PureTech των 100 ή 130 ίππων να δίνει το παρών, επικουρούμενος από ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Παράλληλα, οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν στη διάθεσή τους και 100% ηλεκτρικές εκδόσεις, με μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh. Με την εκτιμώμενη αυτονομία να φτάνει έως τα 415 km στο C4 και τα 420 στο C4 X.
Ως προς το νέο μοντέλο που θα δούμε το 2025, δεν είναι άλλο από C5 Aircross. To πρωτότυπο του μεσαίου SUV της Citroën αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι του Παρισιού, με τους ανθρώπους της εταιρείας να τονίζουν πως θέλουν να παρουσιάσουν το αυτοκίνητο παραγωγής μέσα στο 2025. Με βάση το πρωτότυπο, αναμένουμε ένα C5 Aircross πιο μοντέρνο και επιθετικό, με περισσότερες ακμές. Ενώ σύμφωνα με την μέχρι στιγμής πληροφόρηση, το μήκος του θα αυξηθεί κατά 15 cm, φτάνοντας τα 4,65 m.
Τέλος, το αυτοκίνητο θα πατά στην πλατφόρμα STLA Medium του Ομίλου Stellantis, γεγονός που θα επιτρέψει στους Γάλλους να διαθέσουν το C5 Aircross σε θερμικές, ήπια υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.