
Τα SUV έχουν κατακτήσει την ελληνική αγορά, όμως η τετρακίνηση παραμένει… είδος υπό εξαφάνιση. Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες λανσάρουν κυρίως δικίνητες εκδόσεις, καθώς οι περισσότεροι αγοραστές σπάνια θα δοκιμάσουν τις δυνατότητες ενός 4×4 εκτός ασφάλτου.
Ωστόσο, υπάρχουν ακόμη οδηγοί που θέλουν να συνδυάσουν την περιπέτεια με την καθημερινότητα, αναζητώντας ένα προσιτό τετρακίνητο SUV που δεν θα τους κοστίσει μια περιουσία.
Για αυτούς, η αγορά προσφέρει μερικές ενδιαφέρουσες επιλογές που προσφέρουν αξιοσημείωτες ικανότητες στο off-roading, ευρυχωρία, πρακτικότητα και σύγχρονες τεχνολογίες. Xωρίς μάλιστα να ξεπερνούν το ψυχολογικό όριο των €30.000.
Παρακάτω λοιπόν, ακολουθούν τα πέντε πιο προσιτά τετρακίνητα SUV που κυκλοφορούν σήμερα στην ελληνική αγορά.
Ένα μοντέλο γνώριμο στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό, καθώς αποτελεί τη φυσική συνέχεια του SsangYong Tivoli. Φέροντας νέο σήμα και με ευρωπαϊκό προσανατολισμό, το Tivoli με μήκος 4,25 m τοποθετείται στην καρδιά των B-SUV, την πιο εμπορική κατηγορία της ελληνικής αγοράς.
Οι χώροι είναι από τα μεγάλα ατού του αυτοκινήτου, καθώς τέσσερις ενήλικοι επιβάτες θα βολευτούν χωρίς παραχωρήσεις, την ώρα που το πορτμπαγκάζ με χωρητικότητα 427 lt ξεπερνά τον μέσο όρο της κατηγορίας. Πλούσιος είναι και ο βασικός εξοπλισμός (πίνακας οργάνων 10,25” και κεντρική οθόνη αφής 9” έρχονται ως στάνταρ) και κάτω από το καπό βρίσκουμε έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα με 163 PS.
Τιμώντας την τετρακίνητη φύση του απέχει 17,8 cm από έδαφος. Με τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής στις 17,5ο, 17ο και 27ο αντίστοιχα. Υπάρχει μάλιστα διαθέσιμη και η επιλογή κλειδώματος του διαφορικού, ευπρόσδεκτος σύμμαχος όταν έρθουν τα πολύ δύσκολα! Με τιμή που ξεκινά από τις €23.490 φιγουράρει ως το φθηνότερο τετρακίνητο SUV της ελληνικής αγοράς.
Ένα από τα πιο εμβληματικά μικρά τετρακίνητα SUV συνεχίζει να πουλά σαν ζεστό ψωμί, επιβεβαιώνοντας τη σχέση εμπιστοσύνης που έχει χτίσει με τους καταναλωτές. Η πρόσφατη ανανέωση του μοντέλου όχι μόνο δεν αλλοίωσε τον χαρακτήρα του αλλά πρόσθεσε ορισμένα έξτρα στοιχεία στον ήδη πλούσιο εξοπλισμό ασφαλείας.
Το ιαπωνικό best-seller διατηρεί τον σοβαρό και ισορροπημένο χαρακτήρα που μας έχει συνηθίσει εντός κι εκτός. Με την οθόνη του infotainment (από 7” έως 9”) να υποστηρίζει το πλέον προηγμένο λογισμικό της Suzuki. Κάτω από το καπό του Vitara φιλοξενείται ένα ήπια υβριδικό σύνολο με σημείο το 1.400άρι μοτέρ BoosterJet, αποδίδοντας 129 PS και 235 Nm. Ενώ αξίζει να διαφέρουμε πως το αυτοκίνητο έρχεται στη χώρα μας και ως Strong Hybrid.
Πέρα από την απόσταση από το έδαφος στα 18,5 cm, και τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής στις 18,2ο, 17,7ο και 28ο αντίστοιχα, τo παρών δίνει το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης AllGrip που έχει εξελιχθεί από την ίδια τη Suzuki. Πέρα από τις τρεις επιλογές κίνησης (Auto, Sport και Snow), υπάρχει και η επιλογή Lock για κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού. To Vitara είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά ξεκινώντας από τις €26.180.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.