ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο Κ.Μητσοτάκης «απειλεί με εκλογές» τους φιλοσαμαρικούς. Πρώτη φορά κάποιος «απειλεί» με... άλμα στο κενό!
prodeals

«Εισβάλει» στην ηλεκτροκίνηση ο Ν.Μπέκαμ – Επενδύει στην καινοτόμα Lunaz

«Εισβάλει» στην ηλεκτροκίνηση ο Ν.Μπέκαμ – Επενδύει στην καινοτόμα Lunaz

Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ δεν μένει με σταυρωμένα τα χέρια και αναζητά συνεχώς την επόμενη επένδυσή του, με τη νέα του ενασχόληση να είναι η Lunaz.

Πρόκειται για μία εταιρία που ανακυκλώνει, ανακατασκευάζει και δημιουργεί, έως και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης για κλασσικά μοντέλα του παρελθόντος.

Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ, κοιτώντας μπροστά και συγκεκριμένα στο 2030, όπου στη Βρετανία δε θα κυκλοφορούν πλέον αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες, επένδυσε στην αγγλική φίρμα αποκτώντας μερίδιο 10% στο μετοχικό της σχήμα, στο οποίο επίσης συμμετέχουν οι οικογένειες Reuben, Βarclay και Dellal.

Οι ιδρυτές της εταιρείας, Navid Mirtorabi και CJ Jones, τράβηξαν πάνω τους την προσοχή ισχυρών οικονομικά παραγόντων όταν το 2019, παρουσίασαν μια σειρά κλασσικών μοντέλων της αυτοκίνησης από την Range Rover, την Bentley, την Rolls Royce, την Jaguar κ.α., τα οποία μετέτρεψαν σε αμιγώς ηλεκτρικά. Μάλιστα, κατάφεραν με μια μετατροπή εξ’ αυτών, της Bentley Continental Flying Spur του 1961, να κερδίσουν πλήθος βραβείων ανά τον κόσμο, για το άψογο αποτέλεσμα της δουλειάς τους.

Η Lunaz ποντάρει στο γεγονός ότι από το 2030 και μετά, πολλοί κάτοχοι οχημάτων συμβατικής τεχνολογίας παγκοσμίως (υπολογίζεται ότι κοντά στα 2 δισ. μοντέλα θα είναι εν ζωή το 2030 με θερμικούς κινητήρες), θα θέλουν να τα κρατήσουν στην κατοχή τους μετατρέποντας τα σε ηλεκτρικά!

Το πλάνο όμως της Lunaz δε σταματά μονάχα στην μετατροπή κλασσικών μοντέλων σε ηλεκτρικά. Η εταιρεία, που εδρεύει στο Silverstone, ανακυκλώνει κάθε είδους όχημα έχοντας βέβαια μια κάποια ιδιαίτερη προτίμηση στα φορτηγά, ενώ στοχεύει επίσης να συνεργαστεί και με την αγγλική κυβέρνηση προκειμένου να εξοπλίσει το στόλο των δημοσίων οχημάτων με νέα ηλεκτρικής ενέργειας.

Στο έμψυχο δυναμικό της Lunaz, ανήκουν πρώην στελέχη της Aston Martin, της Ferrari, της ΜcLaren και της Prodrive, ενώ επικεφαλής του τμήματος είναι ο «πολύς» Jon Hilton με τεράστια θητεία στη Formula 1.

Για να έχετε μια τάξη μεγέθους του κόστους μετατροπής των κλασσικών οχημάτων σε… ηλεκτρικά, το Range Rover κόστισε 245.000 λίρες, η Phantom V της Rolls-Royce 500.000 λίρες και πάει λέγοντας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.