Αρχικά θα πρέπει να σημειώσουμε ότι το ηλεκτρικό μοτέρ στις δικίνητες εκδόσεις των ανανεωμένων Volvo XC40 και C40 μεταφέρθηκε από τον εμπρός στον πίσω άξονα, κάτι που σύμφωνα με τη Volvo αύξησε την αποδοτικότητα του ηλεκτρικού συστήματος.
Στη βάση της γκάμας βρίσκεται η έκδοση με μοτέρ απόδοσης 238 PS που συνεργάζεται με μπαταρία χωρητικότητας 69 kWh, η οποία προσφέρει 460 km αυτονομίας για το XC40 και 470 km για το C40. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται και για τα δύο μοντέλα σε 7,4″.
Στη συνέχεια, στην γκάμα συναντάμε την έκδοση με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 252 PS που αντλεί ενέργεια από μια μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 82 kWh. Tα 100 km/h από στάση έρχονται σε 7,4″ και το εργοστάσιο υπόσχεται αυτονομία 520 km για το XC40 και 530 km για το C40.
Όσο για την τετρακίνητη έκδοση, κινείται πλέον από ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 249 PS στον πίσω άξονα και ένα δεύτερο με ισχύ 159 PS στον εμπρός άξονα. Χάρη στην μπαταρία 82 kWh η αυτονομία αυξήθηκε στα 500 km για το XC40 και στα 510 km για το C40.
Η μπαταρία των 69 kWh μπορεί να φορτιστεί από το 10% στο 80% σε 34′ με τη μέγιστη ισχύ φόρτισης των 130 kW, ενώ ο μεγαλύτερος συσσωρευτής των 82 kWh μπορεί να αντλήσει ισχύ έως 200 kW φτάνοντας από το 10% στο 80% σε 28′.
Τέλος, τα αναβαθμισμένα ηλεκτρικά SUV της Volvo απέκτησαν ζάντες 19″ νέας σχεδίασης που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό τη μείωση της οπισθέλκουσας.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.