ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Αυτό είναι το πρώτο αναψυκτικό που δημιουργήθηκε με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης

Το αναψυκτικό Y3000 θα είναι διαθέσιμο στα ράφια  για περιορισμένη περίοδο

Αυτό είναι το πρώτο αναψυκτικό που δημιουργήθηκε με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης

Η τεχνολογία δείχνει να εξελίσσεται με γοργούς ρυθμούς καθώς μια εταιρεία δημιούργησε το πρώτο αναψυκτικό με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.

Πιο συγκεκριμένα η πασίγνωστη εταιρεία αναψυκτικών που το παράγει ζήτησε από θαυμαστές από όλο τον κόσμο να στείλουν τα σχόλιά τους σχετικά με τη γεύση ενός ποτού από το μέλλον. Η χρήση του AI βοήθησε την εν λόγω εταιρεία να αναπτύξει προφίλ γεύσης και να σχεδιάσει την εξωτερική συσκευασία του προϊόντος – το λογότυπο και το σενάριο κειμένου.

Κάθε κουτί Y3000 έχει επίσης έναν κωδικό QR, ο οποίος, όταν σαρωθεί, θα δίνει στους πελάτες μια κλεφτή ματιά στο πώς θα είναι το έτος 3.000. Οι καταναλωτές θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ειδική ιστοσελίδα όπου μπορούν να φιλτράρουν φωτογραφίες μέσω της προσαρμοσμένης κάμερας AI Y3000 και να βλέπουν πώς μοιάζει «ένα μέλλον γεμάτο θετικότητα και αισιοδοξία».

View this post on Instagram

A post shared by Coca-Cola (@cocacola)

Το αναψυκτικό Y3000 θα είναι διαθέσιμο στα ράφια  για περιορισμένη περίοδο

Το ποτό κυκλοφόρησε νωρίτερα αυτό το μήνα σε Ηνωμένες Πολιτείες, Κίνα, Ευρώπη, Καναδά και Αφρική και θα είναι διαθέσιμο στα ράφια για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

«Ο ρόλος κάθε σταγόνας είναι να αξιοποιεί τις πιο πρόσφατες, πιο προηγμένες τεχνολογίες και πολιτιστικές τάσεις για να δημιουργήσει νέες εμπειρίες», είπε η Oana Vlad, ανώτερη διευθύντρια παγκόσμιας στρατηγικής της εταιρείας. «Έχουμε δημιουργήσει νέα μονοπάτια για να ενδυναμώσουμε την αφοσίωση των υπάρχοντων θαυμαστών και όσων ίσως δεν είχαν σκεφτεί τη μάρκα στο παρελθόν», δήλωσε.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η συγκεκριμένη μάρκα τροφίμων δεν είναι η μόνη που πειραματίζεται με την τεχνητή νοημοσύνη για να αυξήσει τη δημιουργικότητα. Εταιρείες – κολοσσοί ήδη χρησιμοποιούν εργαλεία παραγωγής εικόνων με τεχνητή νοημοσύνη όπως το DALL-E 2 για να δημιουργήσουν διαφημίσεις. Στελέχη των εταιρειών επισημαίνουν ότι η χρήση τέτοιων συστημάτων μειώνει το κόστος και αυξάνει την παραγωγικότητα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.