Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκινά τη διαδικασία για έρευνα του Facebook και του Instagram αναφορικά με την διαχείριση των πολιτικών διαφημίσεων.

Η μέχρι σήμερα (δύσκολο να εξακολουθήσει να είναι μετά τις ευρωεκλογές) πρόεδρος της Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν δήλωσε σχετικά: «Αυτή η Επιτροπή έχει δημιουργήσει μέσα για την προστασία των Ευρωπαίων πολιτών από τη στοχευμένη παραπληροφόρηση και χειραγώγηση από τρίτες χώρες.

Εάν υποψιαστούμε παραβίαση των κανόνων, αναλαμβάνουμε δράση. Αυτό ισχύει ανά πάσα στιγμή, αλλά ιδιαίτερα σε περιόδους δημοκρατικών εκλογών.

Οι μεγάλες ψηφιακές πλατφόρμες πρέπει να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους και να διαθέσουν αρκετούς πόρους για το σκοπό αυτό και η σημερινή απόφαση δείχνει ότι λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τη συμμόρφωση.

Η προστασία των δημοκρατιών μας είναι ένας κοινός αγώνας με τα κράτη μέλη μας».

Η ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής:

Σήμερα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κίνησε επίσημη διαδικασία για να αξιολογήσει κατά πόσον η Meta, πάροχος του Facebook και του Instagram, ενδέχεται να έχει παραβιάσει την πράξη για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA).

Οι εικαζόμενες παραβάσεις καλύπτουν τις πολιτικές και τις πρακτικές της Meta σχετικά με την παραπλανητική διαφήμιση και το πολιτικό περιεχόμενο στις υπηρεσίες της.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αφορούν επίσης τη μη διαθεσιμότητα ενός αποτελεσματικού εργαλείου πολιτικού διαλόγου και παρακολούθησης εκλογών τρίτων σε πραγματικό χρόνο πριν από τις εκλογές για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, στο πλαίσιο της υποβάθμισης από τη Meta του εργαλείου ενημέρωσης του κοινού σε πραγματικό χρόνο CrowdTangle χωρίς επαρκή αντικατάσταση.