Σχεδόν μια δεκαετία αφότου το Facebook εξόργισε ορισμένους χρήστες, διαχωρίζοντας τις λειτουργίες ανταλλαγής μηνυμάτων από το κυρίως μέρος εφαρμογής κοινωνικής δικτύωσης, αναγκάζοντας τους ανθρώπους να κατεβάσουν μια ξεχωριστή εφαρμογή η εταιρεία δοκιμάζει τώρα την αντίστροφη κίνηση.
To 2014, το Messenger αποσπάστηκε από το Facebook και απέκτησε τη δική του ξεχωριστή εφαρμογή.
Όμως τώρα η Meta φέρεται να εξετάζει το ενδεχόμενο να ενώσει ξανά τις δύο υπηρεσίες.
O διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Ζάκερμπεργκ δικαιολόγησε τότε την απόφαση αυτή, λέγοντας ότι η ύπαρξη του Messenger ως χωριστή εφαρμογή επιτρέπει «μια καλύτερη εμπειρία».
Ωστόσο, ανταγωνιστές όπως το TikTok, το Twitter, το Snapchat και το LinkedIn δίνουν πρόσβαση στα μηνύματα χωρίς να χρειάζεται να μεταβεί ο χρήστης σε άλλη εφαρμογή, διευκολύνοντας σημαντικά το χρήστη.
Σε συνέντευξή του στο CNN, ο επικεφαλής του Facebook Τομ Άλισον δήλωσε ότι η πλατφόρμα δοκιμάζει την επιστροφή της ανταλλαγής μηνυμάτων στην εφαρμογή του Facebook, ώστε οι χρήστες να μπορούν να μοιράζονται ευκολότερα περιεχόμενο χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιούν την εφαρμογή Messenger.
Η δοκιμή αυτή έρχεται καθώς το Facebook προσπαθεί να ανταγωνιστεί το TikTok ενισχύοντας τη θέση του τόσο ως πλατφόρμα για την ανακάλυψη νέου περιεχομένου όσο και για τη συζήτησή του.
«Νομίζω ότι αυτό που θα διαφοροποιήσει το Facebook και το Instagram από το TikTok και άλλα είναι ακριβώς το βάθος του να μπορείς να ξεκινήσεις μια συζήτηση με τους φίλους σου από αυτό το περιεχόμενο και να έχεις αυτή την κοινωνική διάσταση», ανέφερε.
Η κίνηση αυτή, την οποία ανακοίνωσε επίσης ο Άλισον σε ένα, έρχεται μετά την αναθεώρηση της στρατηγικής του Facebook πέρυσι εν μέσω ανησυχιών για τη γηρασμένη βάση χρηστών.
Το Facebook επανασχεδίασε την αρχική ροή του για να εμφανίζει πιο διασκεδαστικές αναρτήσεις από όλη την πλατφόρμα, με συστάσεις περιεχομένου με τεχνητή νοημοσύνη, αντί να δείχνει μόνο αναρτήσεις από εκείνους που ανήκουν συγκεκριμένα στο δίκτυο ενός χρήστη.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο στόχος ήταν σαφής: να κρατήσει τους χρήστες περισσότερο απασχολημένους και να βοηθήσει την πλατφόρμα να ανταγωνιστεί καλύτερα το TikTok.
Εννέα μήνες αργότερα, αυτή η αλλαγή έχει αρχίσει να αποδίδει, δήλωσε ο Άλισον στο CNN. Η πλατφόρμα ανέφερε τον περασμένο μήνα ότι έφτασε τα 2 δισεκατομμύρια καθημερινά ενεργούς χρήστες το τρίμηνο του Δεκεμβρίου.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.