ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου πυραύλου της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Η Volkswagen θέλει να αλλάξει άμεσα το infotainment των αυτοκινήτων της

Ένα τέλος στα όποια προβλήματα και μάλιστα άμεσο αναζητά ο Thomas Schäfer, CEO της Volkswagen, που βλέπει την όλη ιστορία με τα infotainment να μην κάνει καλό στο όνομα της φίρμας

Η Volkswagen θέλει να αλλάξει άμεσα το infotainment των αυτοκινήτων της

Το MIB3 infotainment της Volkswagen είναι πρακτικά αυτό που επέλεξαν οι Γερμανοί για την τρέχουσα γκάμα των μοντέλων τους. Από τα συμβατικά έως τα ηλεκτρικά, καθώς επίσης και για άλλες θυγατρικές του ομίλου, όπως οι SEAT και Skoda.

Και ενώ ανά μοντέλο η εμπειρία δείχνει να διαφοροποιείται σε ένα βαθμό (με βάση τη διαγώνιο της οθόνης και τα χειριστήρια ελέγχου) η κοινή γνώμη έχει διαμορφώσει την άποψη πως κάτι πρέπει να αλλάξει.

Το μήνυμα αυτό έχει φτάσει στον παραλήπτη (για την ακρίβεια, κόστισε τη θέση του προηγούμενου CEO…) οπότε η θέση του Thomas Schäfer είναι πως θα πρέπει να επιταχυνθούν οι όποιες αλλαγές. Σε μία εποχή όπου τα infotainment αποτελούν όχι απλά βασικό στοιχείο εξοπλισμού αλλά πρακτικά επηρεάζουν ολόκληρη την εμπειρία χρήσης ενός αυτοκινήτου, δεν υπάρχει περιθώριο για υποχωρήσεις.

Σε συνέντευξή του σε βρετανικό περιοδικό, ο CEO της Volkswagen υποστήριξε πως εντός του χειμώνα θα εμφανιστεί το νέο λογισμικό «3.0 software» που θα δώσει λύσεις.

Θα δώσει ταχύτητα στο όλο σύστημα και θα προσθέσει λειτουργίες. Επίσης, όπου είναι εφικτό, θα επιτρέψει τον οπίσθιο φωτισμό των επιφανειών ελέγχου της θερμοκρασίας και ρύθμισης της φωνής, που μέχρι στιγμής καταφέρνουν να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της κριτικής του κόσμου.

Πρόθεση της εταιρίας είναι επίσης να βελτιώσει την αίσθηση των απτικών κουμπιών στο τιμόνι, που αυτή τη στιγμή υστερεί. Εάν μάλιστα δεν καταφέρουν να διορθώσουν αυτά που χρησιμοποιούν σήμερα, τότε θα τα αλλάξουν. Τέτοιου τύπου αλλαγές όμως στο hardware αναμένεται να περάσουν στην παραγωγή λίγο αργότερα, εντός του 2024.

Μάλιστα, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Schäfer, η Volkswagen δίνει πλέον πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα στις έρευνες για τις ανάγκες και τα θέλω των καταναλωτών. Στο μέλλον θα επιστρέψουν οι φυσικοί διακόπτες για όλες τις βασικές λειτουργίες και η τοποθέτησή τους θα είναι εκεί που πρέπει, ώστε να καθίστανται άμεσα προσβάσιμοι.

Η ψηφιοποίηση προφανώς και θα παραμείνει αλλά με μέτρο. Και θα υπάρξει και μία ομοιομορφία. Δεν χρειάζεται να αλλάζουν πράγματα από μοντέλο σε μοντέλο, μπερδεύοντας τον καταναλωτή.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.