Το MIB3 infotainment της Volkswagen είναι πρακτικά αυτό που επέλεξαν οι Γερμανοί για την τρέχουσα γκάμα των μοντέλων τους. Από τα συμβατικά έως τα ηλεκτρικά, καθώς επίσης και για άλλες θυγατρικές του ομίλου, όπως οι SEAT και Skoda.

Και ενώ ανά μοντέλο η εμπειρία δείχνει να διαφοροποιείται σε ένα βαθμό (με βάση τη διαγώνιο της οθόνης και τα χειριστήρια ελέγχου) η κοινή γνώμη έχει διαμορφώσει την άποψη πως κάτι πρέπει να αλλάξει.

Το μήνυμα αυτό έχει φτάσει στον παραλήπτη (για την ακρίβεια, κόστισε τη θέση του προηγούμενου CEO…) οπότε η θέση του Thomas Schäfer είναι πως θα πρέπει να επιταχυνθούν οι όποιες αλλαγές. Σε μία εποχή όπου τα infotainment αποτελούν όχι απλά βασικό στοιχείο εξοπλισμού αλλά πρακτικά επηρεάζουν ολόκληρη την εμπειρία χρήσης ενός αυτοκινήτου, δεν υπάρχει περιθώριο για υποχωρήσεις.

Σε συνέντευξή του σε βρετανικό περιοδικό, ο CEO της Volkswagen υποστήριξε πως εντός του χειμώνα θα εμφανιστεί το νέο λογισμικό «3.0 software» που θα δώσει λύσεις.

Θα δώσει ταχύτητα στο όλο σύστημα και θα προσθέσει λειτουργίες. Επίσης, όπου είναι εφικτό, θα επιτρέψει τον οπίσθιο φωτισμό των επιφανειών ελέγχου της θερμοκρασίας και ρύθμισης της φωνής, που μέχρι στιγμής καταφέρνουν να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της κριτικής του κόσμου.

Πρόθεση της εταιρίας είναι επίσης να βελτιώσει την αίσθηση των απτικών κουμπιών στο τιμόνι, που αυτή τη στιγμή υστερεί. Εάν μάλιστα δεν καταφέρουν να διορθώσουν αυτά που χρησιμοποιούν σήμερα, τότε θα τα αλλάξουν. Τέτοιου τύπου αλλαγές όμως στο hardware αναμένεται να περάσουν στην παραγωγή λίγο αργότερα, εντός του 2024.

Μάλιστα, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Schäfer, η Volkswagen δίνει πλέον πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα στις έρευνες για τις ανάγκες και τα θέλω των καταναλωτών. Στο μέλλον θα επιστρέψουν οι φυσικοί διακόπτες για όλες τις βασικές λειτουργίες και η τοποθέτησή τους θα είναι εκεί που πρέπει, ώστε να καθίστανται άμεσα προσβάσιμοι.

Η ψηφιοποίηση προφανώς και θα παραμείνει αλλά με μέτρο. Και θα υπάρξει και μία ομοιομορφία. Δεν χρειάζεται να αλλάζουν πράγματα από μοντέλο σε μοντέλο, μπερδεύοντας τον καταναλωτή.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: drive.gr