Στις 5 Ιανουαρίου του 2023 στο Λας Βέγκας, στη μεγαλύτερη έκθεση τεχνολογίας στον κόσμο -CES (Consumer Electronics Show), η VW θα παρουσιάσει το όραμα της για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης. Δύο ημέρες νωρίτερα όμως, θα δώσει ένα πρώτο δείγμα γραφής αυτού του οράματος με την παρουσίαση ενός νέου ηλεκτρικού μοντέλου.
Οι Γερμανοί δεν έχουν δώσει το παραμικρό στοιχείο αναφορικά με το νέο τους προϊόν, ωστόσο εάν παρατηρήσει κανείς λίγο πιο προσεκτικά τα γεγονότα των τελευταίων μηνών μπορεί να «ποντάρει», ότι το ηλεκτρικό αυτό όχημα, δε θα είναι άλλο από το ID.7. Η έκδοση παραγωγής δηλαδή του πρωτότυπου ID.Aero Concept που είχε παρουσιαστεί τον περασμένο Ιούνιο.
Η VW άλλωστε χρειάζεται διακαώς ένα ηλεκτρικό σεντάν σαν και αυτό στην οικογένεια ID, τόσο για να εμπλουτίσει τη γκάμα της όσο και για να κοντράρει τον υπάρχον ανταγωνισμό (βλ. Tesla κυρίως) όσο και αυτόν που έρχεται με άγριες διαθέσεις.
Επιπλέον, το συγκεκριμένο ηλεκτρικό μοντέλο θα κυκλοφορήσει «ως έχει» σε όλες τις μεγάλες αγορές του πλανήτη, όπως στις ΗΠΑ, στην Κίνα και φυσικά στην Ευρώπη. Θα είναι δηλαδή το πρώτο παγκόσμιο ηλεκτρικό μοντέλο της VW.
Εάν δεν υπάρξει κάποια έκπληξη από τους Γερμανούς, το ID.7 θα πατάει πάνω στην ηλεκτρική πλατφόρμα του ομίλου (MEB) και θα εφοδιάζεται με 77άρα μπαταρία ιόντων λιθίου που θα προσφέρει στο όχημα αυτονομία μεγαλύτερη των 600 km με μία μόλις φόρτιση.
Η δε κορυφαία έκδοση του μοντέλου θα φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν στον μπροστινό και έναν στον πίσω άξονα, και θα προσφέρει συνδυαστικά ισχύ άνω των 300 ίππων.
Αυτό που μένει να δούμε, είναι εάν το ντιζάιν στην έκδοση παραγωγής θα έχει και τον εντυπωσιακό αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας (0,23) του ID.Aero Concept και φυσικά εάν η «τελική» αισθητική ταυτότητα του μοντέλου θα παραμείνει το ίδιο φινετσάτη με του πρωτότυπου οχήματος. Γιατί από τα concept cars στις εκδόσεις παραγωγής υπάρχει μια κάποια απόσταση…