ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου πυραύλου της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Η ZF υπόσχεται αύξηση της αυτονομίας στα ηλεκτρικά ΙΧ με μια απλή ιδέα

Μπορεί εκ πρώτης όψεως αυτό να ακούγεται παράδοξο, με δεδομένο όμως ότι τα ηλεκτρικά οχήματα χρησιμοποιούν ρεύμα για να ζεστάνουν την καμπίνα τους, μία τέτοια λύση είναι ικανή να περιορίσει τις απώλειες

Η ZF υπόσχεται αύξηση της αυτονομίας στα ηλεκτρικά ΙΧ με μια απλή ιδέα

Μία νέα καινοτομία της ZF υπόσχεται αύξηση της αυτονομίας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως και 15% τις ψυχρές ημέρες του χειμώνα. Και το πιο εντυπωσιακό είναι πως η λύση αυτή μπορεί να υιοθετηθεί από όλα τα BEV ανεξαρτήτως μεγέθους, κατασκευαστή ή άλλων τεχνικών χαρακτηριστικών.

Μιλάμε για τις θερμαινόμενες ζώνες ασφαλείας, οι οποίες στοχεύουν να προσδώσουν στο σώμα των επιβατών την απαιτούμενη ζεστασιά, χωρίς να χρειάζεται να θερμανθεί απαραίτητα ολόκληρη η καμπίνα.

Οι θερμαινόμενες αυτές ζώνες φέρουν στο εσωτερικό τους ένα ειδικό πλέγμα με ενσωματωμένους αγωγούς θέρμανσης. Αντιστάσεις ουσιαστικά που ζεσταίνονται με την άσκηση τάσης. Οπτικά δεν δείχνουν παρά ελάχιστα πιο παχιές από τις κλασικές ζώνες ασφαλείας, ενώ παραμένουν εύκαμπτες και το ίδιο εύκολες στη χρήση.

Χρησιμοποιώντας περίπου 70 watt ισχύος, είναι σε θέση να ανεβάσουν θερμοκρασία έως 40 βαθμούς Κελσίου, την οποία διαχέουν ομοιόμορφα στο σώμα του επιβάτη. Η επίτευξη αυτής της θερμοκρασίας είναι αρκετά άμεση και σε συνδυασμό με ένα αντίστοιχο θερμαινόμενο κάθισμα μπορούν να ζεστάνουν πιο γρήγορα το χρήστη, από ότι ένα κλασικό καλοριφέρ αυτοκινήτου.

Κατά τα άλλα, παραμένουν απόλυτα ασφαλείς για τον πρωταρχικό ρόλο τους, να συγκρατήσουν το σώμα του επιβάτη σε περίπτωση ατυχήματος. Μπορούν να τυλίγονται με τους ίδιους μηχανισμούς και στους ίδιους χώρους, ενώ λειτουργικά δεν παρουσιάζουν κάποια σοβαρή διαφοροποίηση από τις κλασικές ζώνες.

Η εξέλιξη αυτή δείχνει αρκετά ενδιαφέρουσα για τους κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Και αυτό γιατί ενώ στα συμβατικά μοντέλα η θερμότητα προέρχεται από τον κινητήρα και είναι δωρεάν, τα ηλεκτρικά θα πρέπει να καταναλώσουν ρεύμα και να θερμάνουν αντιστάσεις για αυτή τη δουλειά.

Μία πιο στοχευμένη παροχή θερμότητας περιορίζει αναμφίβολα τις απώλειες, χωρίς βεβαίως να συζητά κανείς πως οι ζώνες αυτές μπορούν να αντικαταστήσουν πλήρως το κλασικό καλοριφέρ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.