Αν και βρίσκεται αντιμέτωπος με μαζική «έξοδο» διαφημιστών και χρηστών που καταφεύγουν σε άλλες πλατφόρμες λόγω ανησυχιών σχετικά με την επαλήθευση και τη ρητορική μίσους, ο Έλον Μασκ δηλώνει ότι οι εγγραφές νέων χρηστών στο Twitter βρίσκονται σε «ιστορικό υψηλό».
Οι νέες εγγραφές κυμαίνονταν κατά μέσο όρο πάνω από δύο εκατομμύρια ημερησίως τις τελευταίες επτά ημέρες από τις 16 Νοεμβρίου, αυξημένες κατά 66% σε σύγκριση με την ίδια εβδομάδα το 2021, αναφέρει σε τελευταίο tweet του ο Ίλον Μασκ.
Κατά τον δισεκατομμυριούχο ιδιοκτήτη του Twitter, ο ενεργός χρόνος των χρηστών στην πλατφόρμα άγγιξε επίσης επίπεδα-ρεκόρ, με μέσο όρο σχεδόν 8 δισεκατομμύρια ενεργά λεπτά την ημέρα τις τελευταίες επτά ημέρες από τις 15 Νοεμβρίου -αύξηση 30% σε σύγκριση με την ίδια εβδομάδα πέρυσι.
Slides from my Twitter company talk pic.twitter.com/8LLXrwylta
— Elon Musk (@elonmusk) November 27, 2022
Ο ίδιος, παράλληλα, ανέφερε πως οι προβολές που αφορούν σε ρητορική μίσους μειώθηκαν από την 13η Νοεμβρίου σε σύγκριση με τον περασμένο Οκτώβριο.
Ο Μασκ, ο οποίος διευθύνει επίσης τις εταιρείες Tesla και SpaceX, έχει δηλώσει ότι η εξαγορά του Twitter θα επιταχύνει τη φιλοδοξία του να δημιουργήσει μια «εφαρμογή για τα πάντα» υπό την ονομασία X.
Το «Twitter 2.0 The Everything App» του Ίλον Μασκ θα έχει χαρακτηριστικά όπως κρυπτογραφημένα μηνύματα (DM), tweet μεγάλου μήκους/longform και υπηρεσία πληρωμών, σύμφωνα με το tweet.
Διαφάνειες αναφορικά με το «Twitter 2.0 The Everything App» ανήρτησε και στο Twitter, έχοντας αναφέρει νωρίτερα σε άλλο «τιτίβισμα» πως βλέπει την πλατφόρμα σε τροχιά «να ξεπεράσει τo ένα δισ. μηνιαίους χρήστες σε 12 έως 18 μήνες».
This what failure looks like to the left @elonmusk https://t.co/KbzCQSdVAu
— Dr Jordan B Peterson (@jordanbpeterson) November 27, 2022
Μεγάλοι διαφημιστές, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται κολοσσοί όπως η General Motors, η Mondelez International, η Volkswagen AG, έχουν διακόψει τη διαφήμιση στην πλατφόρμα.
Ο ίδιος ο Μασκ έχει αναγνωρίσει ότι Twitter αντιμετωπίζει «τεράστια πτώση εσόδων» εξαιτίας της φυγής των διαφημιστών, κατηγορώντας ομάδες προστασίας των πολιτικών δικαιωμάτων για την άσκηση πίεσης στους κορυφαίους διαφημιστές της πλατφόρμας να αναλάβουν δράση με στόχο την επαρκή εποπτεία του περιεχομένου.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.