Οι δοκιμές του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικές. Για το λόγο αυτό, η Audi προχώρησε στην κατασκευή μιας ολοκαίνουριας εγκατάστασης, συνολικού κόστους 100 εκατομμυρίων ευρώ.
Έτσι λοιπόν, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, θα είναι σε θέση να πραγματοποιήσει πολυάριθμους τύπους δοκιμών σύγκρουσης πριν κυκλοφορήσει ένα νέο μοντέλο, βελτιώνοντας διαρκώς την ασφάλειά του. Στη νέα αυτή μονάδα, απασχολούνται περίπου 100 άτομα, τα οποία δουλεύουν συνεχώς πάνω στα θέματα των δοκιμών.
Η Audi σχεδίασε την εγκατάσταση με γνώμονα το μέλλον, διασφαλίζοντας ότι το κέντρο μπορεί να πραγματοποιήσει δοκιμές που υπερβαίνουν τα σημερινά πρότυπα σύγκρουσης που πρέπει να πληροί η εταιρεία στις διάφορες αγορές που διαθέτει τα αυτοκίνητά της.
Το κτίριο θα επιτρέψει επίσης στην αυτοκινητοβιομηχανία να διεξάγει μεγάλο αριθμό και ποικιλία δοκιμών πρόσκρουσης, σε σύγκριση με τις προηγούμενες εγκαταστάσεις της. Η νέα μονάδα διαθέτει ένα μεγάλο, ενσωματωμένο, δάπεδο δοκιμών πρόσκρουσης χωρίς υποστήριξη, με υπερσύγχρονες κάμερες υψηλής ταχύτητας και φωτισμό LED.
Επιπροσθέτως, ο στίβος των δοκιμών, διαθέτει πολλές διασταυρούμενες λωρίδες σύγκρουσης, επιτρέποντας στην Audi να εκτελεί ατυχήματα 90 μοιρών μεταξύ δύο οχημάτων. Επιτρέπει επίσης στην εταιρεία να πραγματοποιεί πλαγιομετωπικές συγκρούσεις με εμπόδια. Το κτίριο στεγάζει επίσης ένα εικονικό εργαστήριο, βάσεις δοκιμών εξαρτημάτων, γραφεία και εργαστήρια.
Για όλες αυτές τις προηγμένες και απαιτητικές δοκιμές, η Audi θα χρησιμοποιήσει περισσότερα από 60 ομοιώματα δοκιμών πρόσκρουσης THOR στις αξιολογήσεις της. Τα ανδρείκελα αυτά θα μπορούν να έχουν το μέγεθος ενός παιδιού 18 μηνών, αλλά κι ενός ενήλικα βάρους έως 225 kg. Τα ομοιώματα αυτά φέρουν 150 αισθητήρες και αποτελούν μόνο το ένα κομμάτι μιας τεράστιας βάσης δεδομένων.
Οι τρισδιάστατες σαρώσεις βοηθούν στην επεξεργασία των παραμορφώσεων μετά τη δοκιμή στα οχήματα, ενώ η παρακολούθηση κίνησης βοηθά στην καταγραφή της αλληλουχίας των γεγονότων.
Οι προσομοιώσεις υπολογιστή παίζουν μεγάλο ρόλο στις δοκιμές πρόσκρουσης, με την Audi να πραγματοποιεί δεκάδες χιλιάδες εικονικά ατυχήματα πριν καν κατασκευάσει ένα πρωτότυπο. Το κέντρο πληροφορικής της εταιρείας, που βρίσκεται στις εγκαταστάσεις του τεχνολογικού πάρκου, βοηθά ενεργά σε αυτές τις δοκιμές.
Η εστίαση και η επένδυση της Audi στην ασφάλεια έχει ιστορία περίπου 80 χρόνων. Η εταιρεία άνοιξε την πρώτη της αίθουσα δοκιμών crash-test στο Ingolstadt το 1970, την οποία χρησιμοποίησε για τα επόμενα 50 χρόνια. Το 1972, η Audi εισήγαγε ομοιώματα δοκιμών πρόσκρουσης στις εγκαταστάσεις. Η προσπάθεια της εταιρείας να κάνει ασφαλέστερα οχήματα της έχει κερδίσει κορυφαίες αξιολογήσεις ασφαλείας σε όλο το κόσμο.