Μπορεί η Audi να ετοιμάζεται να αποχαιρετήσει μια για πάντα το 5κύλινδρο TT RS και το R8, με τον μαγικό V10, οδεύοντας προς την ηλεκτρική εποχή αλλά το αφεντικό της Audi Sport εγγυάται ότι ο εξηλεκτρισμός δε θα αλλοιώσει την οδηγική εμπειρία που προσφέρουν τα μοντέλα της.
Σε δηλώσεις του στο βρετανικό Autocar, ο Sebastian Grams, αρχικά ανέφερε ότι η ομάδα του εξετάζει διάφορα concept που θα αποτελέσουν τον αντικαταστάτη του R8.
Τόνισε ωστόσο, ότι ο διάδοχος του σούπερκαρ θα πρέπει να συμμορφωθεί με τη στρατηγική της Audi Sport, η οποία έχει θέσει ως στόχο μέχρι το 2030 όλα τα μοντέλα της να είναι εξηλεκτρισμένα.
Στη συνέχεια, πρόσθεσε ότι η γκάμα μοντέλων RS θα εμπλουτιστεί με περισσότερα SUV και ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ ήδη βρίσκονται στα σκαριά και τα πρώτα plug-in υβριδικά.
Θυμίζουμε ότι ένα από τα πρώτα μοντέλα RS της Audi που θα μπαίνει πλέον στην πρίζα, είναι η επόμενη γενιά του RS4 Avant. Η «καυτή» έκδοση του γερμανικού στέισον θα ακολουθήσει τα χνάρια της Mercedes-AMG C63 E Performance, υιοθετώντας για πρώτη φορά plug-in υβριδικό σύστημα.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.