ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου πυραύλου της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Τι θα γίνει με τα κλασικά αυτοκίνητα όταν μας τελειώσουν την βενζίνη;

Μία λύση για τα κλασικά αυτοκίνητα είναι να μετασχηματιστούν σε ηλεκτρικά. Η συντριπτική πλειοψηφία, ωστόσο, των κατόχων τους ευελπιστεί να αναπτυχθούν περαιτέρω τα συνθετικά καύσιμα

Τι θα γίνει με τα κλασικά αυτοκίνητα όταν μας τελειώσουν την βενζίνη;

Μία ενδιαφέρουσα έρευνα για τα κλασικά αυτοκίνητα αποφάσισε να διεξάγει η Footman James, εξειδικευμένη ασφαλιστική εταιρεία στο Ηνωμένο Βασίλειο. Κατά τη διάρκεια μίας εκδήλωσης με το ανάλογο κοινό έθεσε το εξής ερώτημα, «πώς πιστεύετε ότι θα τροφοδοτούσατε το κλασικό/ συλλεκτικό αυτοκίνητό σας εάν δεν υπήρχε βενζίνη ή diesel»;

Σαν απορία αυτό ίσως να μην βγάζει πολύ νόημα σήμερα. Είναι όμως γεγονός πως κάποια στιγμή μετά από αρκετά χρόνια (πολύ αργότερα από το 2035) θα εκλείψουν τα ορυκτά υγρά καύσιμα. Και, πρακτικά, οι εναλλακτικές που διαφαίνονται είναι δύο. Η πρώτη έχει να κάνει με την περαιτέρω ανάπτυξη των συνθετικών καυσίμων ενώ η δεύτερη με τον εξηλεκτρισμό.

Μιλώντας για συνθετικά καύσιμα, αναφερόμαστε πρωτίστως σε υγρά καύσιμα τα οποία παράγονται με χημικές μεθόδους, χρησιμοποιώντας υδρογόνο από τους ωκεανούς και CO2 από την ατμόσφαιρα. Ως εκ τούτου, θεωρούνται κλιματικά ουδέτερα και δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον.

Από την άλλη, αρχίζουν να εμφανίζονται αρκετές μικρές εταιρίες οι οποίες αναλαμβάνουν την «αλλαγή φύλου» ενός κλασικού αυτοκινήτου. Απομακρύνουν κινητήρα και ρεζερβουάρ, τοποθετώντας μπαταρίες και ηλεκτρικά μοτέρ.

Πρακτικά, αλλάζουν σε μεγάλο βαθμό το χαρακτήρα του, διατηρώντας όμως την εξωτερική εμφάνιση και -σε ένα βαθμό- τα ιδιαίτερα οδηγικά χαρακτηριστικά.

Όπως λοιπόν φαντάζεστε, η συντριπτική πλειοψηφία των κατόχων κλασικών και συλλεκτικών αυτοκινήτων, το 76%, δήλωσε πως προτιμά να κρατήσει ως έχει τα πράγματα, χρησιμοποιώντας συνθετικά καύσιμα. Υπάρχει όμως και ένα διόλου ευκαταφρόνητο 24% που επέλεξε την ηλεκτρική μετατροπή. Λύση που, μεταξύ άλλων, περιορίζει και την όποια δυσκολία στη συντήρηση και την εύρεση ανταλλακτικών.

Εάν ρωτάτε εμάς, συντασσόμαστε απόλυτα με την πλειοψηφία των κατόχων. Δεν θα πειράζαμε ούτε βίδα σε ένα κλασικό αυτοκίνητο. Άλλωστε και η «βαβούρα» της συντήρησης/διατήρησης σε λειτουργία, έχει τη δική της αξία στην όλη εξίσωση.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.