Από το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς το 1997, η Toyota έχει πουλήσει παγκοσμίως περισσότερα από 5 εκατ. Prius «εξοικονομώντας» κάτι παραπάνω από 82 εκατ. τόνους CO2. Περίπου 25 χρόνια μετά, το Prius, στην 5η του πλέον γενιά, δε θυμίζει σε τίποτα το παρελθόν.
Με νέα σχεδιαστική ταυτότητα εντός και εκτός αλλά και με ένα plug-in hybrid σύστημα κίνησης για την Ευρώπη, δε στοχεύει σε τίποτα λιγότερο από μια -τουλάχιστον- ανάλογη εμπορική πορεία με αυτήν των προκατόχων του.
Αισθητικά, το νέο Prius είναι άμεσα αναγνωρίσιμο αλλά συνάμα και τόσο διαφορετικό σε σχέση με το παρελθόν. Η κεκλιμένη πίσω οροφή χαρίζει στο αυτοκίνητο μια κουπέ νότα, με τη σιλουέτα συνολικά να έχει ένα σφηνοειδές, αεροδυναμικό σχήμα.
Το ύψος του αμαξώματος έχει μειωθεί κατά 50 mm, ενώ αντίθετα, αυξήθηκε κατά 50 mm το μεταξόνιο προκειμένου να συνδράμει στη βελτίωση των χώρων. Το δε μήκος, είναι ελαφρώς μικρότερο σε σχέση με την προκάτοχη γενιά κατά 46 mm, με το πλάτος να αυξάνεται κατά 22 mm. Το ηλιακό πάνελ που βλέπετε στην οροφή αναμένεται να ανήκει στον έξτρα εξοπλισμό, με την Toyota να υποστηρίζει ότι δύναται να συνδράμει με έως και 800 km ενέργειας ετησίως στο όχημα!
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.