ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Τελικά τι ισχύει; – Πρέπει να βάζουμε ταχύτητα όταν παρκάρουμε σε ανηφόρα;

«Να "κουμπώσω" 1η ταχύτητα ή "νεκρά"»;

Τελικά τι ισχύει; – Πρέπει να βάζουμε ταχύτητα όταν παρκάρουμε σε ανηφόρα;

Αδιαμφισβήτητα, το παρκάρισμα στην ανηφόρα, συγκαταλέγεται στις πιο απαιτητικές δοκιμασίες που μπορεί να αντιμετωπίσει ακόμα και ο καλύτερος οδηγός, καθώς απαιτεί μεγάλης ακρίβειας κινήσεις και, φυσικά, υπομονή.

Ο βαθμός δυσκολίας είναι μεγάλος στα αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο, μιας και απαιτούνται στοχευμένα «πατήματα» στα πεντάλ του φρένου και του συμπλέκτη.

Επομένως, κάθε φορά που ολοκληρώνουμε με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία (δίχως να έχουμε χτυπήσει κάποιο από τα ΙΧ ανάμεσά μας) είναι λογικό να κατακλυζόμαστε από μια αίσθηση ανακούφισης.

Πολλές φορές, ωστόσο, για πολλούς οδηγούς, η δοκιμασία δεν τελειώνει με το σήκωμα του λεβιέ του χειρόφρενου, μιας και προτού εξέλθουν από το όχημα, κυριεύονται από το εξής δίλημμα: «Να “κουμπώσω” 1η ταχύτητα ή “νεκρά”»;

Δεν υπάρχει, ωστόσο, λόγος να ταλαιπωρούμε το μυαλό μας. Εφόσον παρκάρουμε σε δρόμο με μεγάλη κλίση και η μούρη του αυτοκινήτου μας κοιτάζει προς τα πάνω, τότε καλό είναι να επιλέξουμε την 1η ταχύτητα.

Ο λόγος έγκειται στο γεγονός ότι ακόμα και αν λυθεί για οποιοδήποτε λόγο το χειρόφρενο, το αυτοκίνητό μας δεν θα τσουλήσει και θα παραμείνει στη θέση του. Αντίστοιχα, όταν σταθμεύουμε σε κατηφόρα, καλό είναι να βάζουμε όπισθεν.

Παράλληλα, σε αντίθεση με ό,τι πιστεύουν πολλοί οδηγοί, η στάθμευση με σχέση στο κιβώτιο δεν προκαλεί την παραμικρή φθορά σε αυτό και ως εκ τούτου δεν πρέπει να ανησυχούμε ότι με αυτό τον τρόπο θα χρειαστεί, αργά ή γρήγορα, να επισκεφτούμε το συνεργείο.

Όταν, ωστόσο, είμαστε έτοιμοι να ξεπαρκάρουμε, προτού ενεργοποιήσουμε τον κινητήρα πρέπει να θυμηθούμε να βγάλουμε την ταχύτητα, ή να ξεκινήσουμε έχοντας πατημένο τον συμπλέκτξ.

Διαφορετικά το αυτοκίνητο θα σβήσει και θα «κλωτσήσει», με κίνδυνο να χτυπήσουμε ένα άλλο όχημα που είναι παρκαρισμένο μπροστά ή πίσω μας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Φυσικά, όλα τα παραπάνω αφορούν τα αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο, μιας και στα αυτόματα, απλά επιλέγουμε τη θέση “P” και σηκώνουμε το χειρόφρενο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.