Το να χαρακτηρίζεσαι ως η 3η χειρότερη μάρκα στην Αμερική αναφορικά με τις ανακλήσεις, δεν ακούγεται σαν λόγος πανηγυρισμού. Αλλά τα στελέχη της Ford έχουν κάθε λόγο να είναι χαρούμενα, που η εταιρεία τους θα τερματίσει πίσω από Tesla και Stellantis.
Για τρεις συνεχόμενες χρονιές, η Ford σημείωνε τις περισσότερες ανακλήσεις. Τόσο αναφορικά με τον αριθμό ανακλήσεων, όσο και με αυτοκίνητα που αφορούσαν αυτές. Το καλοκαίρι, η καταμέτρηση έδειχνε ότι θα έπαιρνε το χρυσό βατόμουρο για άλλη μια φορά. Όμως τους τελευταίους έξι μήνες, τόσο η Tesla όσο κι ο Όμιλος Stellantis — ο οποίος αντιπροσωπεύεται στις ΗΠΑ από τις μάρκες Chrysler, Dodge, Jeep, Ram και Fiat, πέρασαν στις δύο πρώτες θέσεις.
Σχετικά με το πλήθος ανακλήσεων, πρώτος είναι ο Όμιλος Stellantis με 67, η Ford έχει 62, η BMW 36, η General Motors 33 — περιλαμβάνει τις μάρκες Buick, Cadillac, Chevrolet και GMC, ενώ στην 5η θέση βρίσκεται η Mercedes-Benz με 27. Η Tesla έχει μόλις 15, δεν είναι καν μέσα στην πρώτη 10άδα.
Όταν όμως επικεντρωθείς στον συνολικό αριθμό των αυτοκινήτων που ανακλήθησαν, η φίρμα του Elon Musk είναι αδιαμφισβήτητη αρνητική νικήτρια. Συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης που ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα σχετικά με την ειδοποίηση της πίεσης των ελαστικών σε 700.000 Model 3, Model Ys και Cybertruck, η Tesla έχει ανακαλέσει το 2024 5.135.697 αυτοκίνητα, σε σύγκριση με 4.722.452 για τον Stellantis και 4.370.701 για τη Ford.
Το 2023, η Ford εξέδωσε 54 ανακλήσεις που επηρέασαν 5.692.135 τεμάχια, ενώ ο Stellantis ήταν και πέρυσι στη δεύτερη θέση, με 45 ανακλήσεις για 2.689.297 αυτοκίνητα. Στην 4η θέση για το 2024 βρίσκεται η Honda με την πολυτελή υπό-μπράντα της Acura. Δεν ήταν καν στις δέκα χειρότερες μάρκες πέρυσι, αλλά φέτος πραγματοποίησε 18 καμπάνιες που αφορούσαν 3,8 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Έτσι, κατετάγη πολύ μπροστά από την 5η GM, της οποίας οι 33 ανακλήσεις επηρέασαν ένα σχετικά μικρό αριθμό 1,9 εκατομμύρια μοντέλων.
Να ξεκαθαρίσουμε ότι ο αριθμός των ανακλήσεων δεν λέει τίποτα από μόνος του, αφού δεν είναι όλες οι ανακλήσεις οι ίδιες. Οι περισσότερες ανακλήσεις της Tesla αφορούν θέματα στο λογισμικό και διορθώνονται over-the-air, την ώρα που οι κάτοχοι κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου. Χωρίς να χρειάζεται να μεταβούν στην αντιπροσωπεία. Αντιθέτως, σε ανακλήσεις όπως η αντικατάσταση κινητήρα σε 100.000 Toyota Tundra, απαιτείται τεράστιο κόστος, προγραμματισμός και ταλαιπωρία.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.