Δεν είναι υπερβολή να πούμε πως το Jeep Avenger αποτέλεσε ένα ιστορικό μοντέλο για την αμερικανική φίρμα, ως το πρώτο, 100% ηλεκτρικό πόνημα της Jeep. «Ιεροσυλία», θα σκεφτούν κάποιοι. Περισσότερο όμως μοιάζει με προσαρμογή στα νέα δεδομένα της αυτοκίνησης.
Αφού κατέγραψε τα πρώτα, ηλεκτρικά χιλιόμετρα στην ελληνική αγορά, έκανε την εμφάνισή της και η θερμική έκδοση. Με στόχο όσους αναζητούσαν ένα μικρό SUV, χωρίς να θέλουν να μπλέξουν με πρίζες, καλώδια φόρτισης και κιλοβατώρες. Επόμενο στάδιο για τον «εκδικητή» της Jeep; Η έλευση του Avenger e-Hybrid. «Έδεσε το γλυκό», θα σκεφτούν κάποιοι! Εύλογα θα προσθέσω, μιας και το τεχνολογικό υπόβαθρο του Ομίλου Stellantis μπορεί να αποτελέσει εχέγγυο επιτυχίας.
Αυτό που σαφώς δεν λείπει από κανένα Jeep Avenger, θερμικό ή μη, είναι ο χαρακτήρας. Ο τρόπος με τον οποίο η Jeep μπόρεσε να συμπυκνώσει σε ένα αμάξωμα τεσσάρων μέτρων όλα όσα την καθιέρωσαν ως μάρκα, αξίζει χειροκρότημα. Στα μάτια μου, πρόκειται για το πιο όμορφο μοντέλο που κατασκεύασε ποτέ η εταιρεία. Και δεν το λέω μόνο εγώ. Αδιάψευστος μάρτυρας τα πολλά βραβεία που έχει συλλέξει (Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2023), αλλά και οι πάνω από 100.000 παραγγελίες που έχει ήδη καταγράψει. «Ναι, αλλά πως θα το ξεχωρίσω από το ηλεκτρικό;». Η μάσκα με τις επτά κάθετες γρίλιες είναι πλέον ανοιχτή, έτσι ώστε να ψύχεται ο κινητήρας. Την ίδια στιγμή που στο πίσω μέρος είναι ευδιάκριτη και η απόληξη της εξάτμισης. Οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξουν επίσης πως ο λογότυπος «e» που βρίσκεται αριστερά και χαμηλά στην πόρτα του χώρου αποσκευών έχει αλλάξει χρώμα. Κι από μπλε έχει γίνει λαχανί. Συνεχίζοντας, η έξυπνα σχεδιασμένη κονσόλα φιλοξενεί μια αρκετά βαθιά θήκη που θα χωρέσει με άνεση όσα αντικείμενα χώρεσαν και στο ραφάκι. Ή ένα μπουκάλι νερό, αν οι ποτηροθήκες (δεν έχουν και την πιο βολική διάταξη) είναι κατειλημμένες από καφέδες ή αναψυκτικά. Σε όλα αυτά προσθέστε επίσης της θήκες στα πλαϊνά μέρη της πόρτας αλλά και το υποβραχιόνιο. Αθροίζοντας λοιπόν, τα 34 lt που ανακοινώνει η Jeep μου φάνηκαν λιγότερα από όσα θα χωρέσουν στην πραγματικότητα! Διαβάστε περισσότερα για την δοκιμή του νέου Jeep Avenger στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.