ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Test drive: Jeep Avenger e-Hybrid, τετραγωνίζοντας τον κύκλο

Έχοντας οδηγήσει την φουλ ηλεκτρική και θερμική έκδοση, ήρθε η ώρα να δοκιμάσουμε την ήπια υβριδική παραλλαγή

Test drive: Jeep Avenger e-Hybrid, τετραγωνίζοντας τον κύκλο

Δεν είναι υπερβολή να πούμε πως το Jeep Avenger αποτέλεσε ένα ιστορικό μοντέλο για την αμερικανική φίρμα, ως το πρώτο, 100% ηλεκτρικό πόνημα της Jeep. «Ιεροσυλία», θα σκεφτούν κάποιοι. Περισσότερο όμως μοιάζει με προσαρμογή στα νέα δεδομένα της αυτοκίνησης.

Αφού κατέγραψε τα πρώτα, ηλεκτρικά χιλιόμετρα στην ελληνική αγορά, έκανε την εμφάνισή της και η θερμική έκδοση. Με στόχο όσους αναζητούσαν ένα μικρό SUV, χωρίς να θέλουν να μπλέξουν με πρίζες, καλώδια φόρτισης και κιλοβατώρες. Επόμενο στάδιο για τον «εκδικητή» της Jeep; Η έλευση του Avenger e-Hybrid. «Έδεσε το γλυκό», θα σκεφτούν κάποιοι! Εύλογα θα προσθέσω, μιας και το τεχνολογικό υπόβαθρο του Ομίλου Stellantis μπορεί να αποτελέσει εχέγγυο επιτυχίας.

Αυτό που σαφώς δεν λείπει από κανένα Jeep Avenger, θερμικό ή μη, είναι ο χαρακτήρας. Ο τρόπος με τον οποίο η Jeep μπόρεσε να συμπυκνώσει σε ένα αμάξωμα τεσσάρων μέτρων όλα όσα την καθιέρωσαν ως μάρκα, αξίζει χειροκρότημα. Στα μάτια μου, πρόκειται για το πιο όμορφο μοντέλο που κατασκεύασε ποτέ η εταιρεία. Και δεν το λέω μόνο εγώ. Αδιάψευστος μάρτυρας τα πολλά βραβεία που έχει συλλέξει (Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2023), αλλά και οι πάνω από 100.000 παραγγελίες που έχει ήδη καταγράψει.

Είναι κόμπακτ, νεανικό και μοντέρνο, με όμορφες λεπτομέρειες, απαλλαγμένο από κάθε είδους σχεδιαστική ακρότητα. Παράλληλα, ως γνήσιο τέκνον της Jeep, αν και δικίνητο δεν θα δυσκολευτεί να πατήσει και λίγο χώμα. Εμπνέοντας μεγαλύτερη σιγουριά και εμπιστοσύνη από τα περισσότερα B-SUV της αγοράς. Τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος και οι τετραγωνισμένοι θόλοι άλλωστε, σε προδιαθέτουν για περιπέτεια.

«Ναι, αλλά πως θα το ξεχωρίσω από το ηλεκτρικό;». Η μάσκα με τις επτά κάθετες γρίλιες είναι πλέον ανοιχτή, έτσι ώστε να ψύχεται ο κινητήρας. Την ίδια στιγμή που στο πίσω μέρος είναι ευδιάκριτη και η απόληξη της εξάτμισης. Οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξουν επίσης πως ο λογότυπος «e» που βρίσκεται αριστερά και χαμηλά στην πόρτα του χώρου αποσκευών έχει αλλάξει χρώμα. Κι από μπλε έχει γίνει λαχανί.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό, αντιλαμβάνεσαι εξαρχής τον μίνιμαλ αέρα που πνέει. Και φυσικά την πρακτική φύση του, όπως άλλωστε συμβαίνει και στις υπόλοιπες παραλλαγές. Και εξηγούμαι ευθύς εξαρχής. Το Jeep Avenger έχει ίσως τις περισσότερες θήκες για μικροαντικείμενα από οποιοδήποτε άλλο B-SUV έχω μπει. Έχουμε και λέμε. Κάτω από την οθόνη του συστήματος infotainment (θα μιλήσουμε αργότερα γι’ αυτή) δεσπόζει ένα πολύ βολικό ραφάκι. Στο οποίο μπόρεσα να χωρέσω άνετα δύο smartphone, ένα πορτοφόλι και κλειδιά.

Συνεχίζοντας, η έξυπνα σχεδιασμένη κονσόλα φιλοξενεί μια αρκετά βαθιά θήκη που θα χωρέσει με άνεση όσα αντικείμενα χώρεσαν και στο ραφάκι. Ή ένα μπουκάλι νερό, αν οι ποτηροθήκες (δεν έχουν και την πιο βολική διάταξη) είναι κατειλημμένες από καφέδες ή αναψυκτικά. Σε όλα αυτά προσθέστε επίσης της θήκες στα πλαϊνά μέρη της πόρτας αλλά και το υποβραχιόνιο. Αθροίζοντας λοιπόν, τα 34 lt που ανακοινώνει η Jeep μου φάνηκαν λιγότερα από όσα θα χωρέσουν στην πραγματικότητα!

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε περισσότερα για την δοκιμή του νέου Jeep Avenger στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.