ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Σέριφος: Η απόδειξη ότι είμαστε στην χώρα που καίγονται ακόμα και τα βράχια...

Test drive: MG3 Hybrid+, ικανό και θρασύ!

Με το MG3 Hybrid+, η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει την κορυφή με ένα μοντέλο που εντυπωσιάζει

Test drive: MG3 Hybrid+, ικανό και θρασύ!

Η MG εισήλθε στην ελληνική αγορά πριν από περίπου έναν χρόνο με δύο προσιτά SUV και μερικά πολύ αξιόλογα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, με το χάτσμπακ MG4 να είναι από άποψη δυνατοτήτων και τιμής μια από τις πιο ευχάριστες αφίξεις της προηγούμενης χρονιάς.

Τώρα όμως τα πράγματα δείχνουν να σοβαρεύουν για την εξ ανατολών φίρμα με το ιστορικό σήμα. Η νέα άφιξη της εταιρείας στοχεύει στην καρδιά της αγοράς και στην πολύ δημοφιλή κατηγορία των σουπερμίνι. Στην οποία το MG3 Hybrid+ έρχεται με φόρα και χαρακτηριστικά που εντυπωσιάζουν, πετώντας το γάντι σε μοντέλα που εδώ και δεκαετίες κάνουν υψηλού επιπέδου πρωταθλητισμό.

Αναμφίβολα, πέρα από το πολύ συμπαθητικό παρουσιαστικό μέσα έξω, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον κρύβεται στα σωθικά του MG3. Το οποίο ξεκινά την καριέρα του στην ελληνική αγορά με μια φουλ υβριδική έκδοση και μια βενζινοκίνητη να βρίσκεται ήδη στον δρόμο και να ακολουθεί τους επόμενους μήνες.

Με συνδυαστική ισχύ 195 ίππων -νούμερο που είχαμε να δούμε σε σουπερμίνι από την εποχή των hot hatch της κατηγορίας, το υβριδικό σύστημα του MG3 αποτελείται από έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.5 lt που λειτουργεί σε κύκλο Attkinson, αποδίδοντας 105 ίππους και 128 Nm. Συνεργάζεται δε, με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 250 Nm που αντλεί ενέργεια από μια μεγάλη -σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό- μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 1,83 kWh που λειτουργεί σε υψηλή τάση: 350V. Το σύστημα ολοκληρώνει μια γεννήτρια και ένα αυτόματο κιβώτιο τριών σχέσεων που στέλνει την ισχύ στους εμπρός τροχούς.

Με υψηλή ονομαστική ισχύ, 0-100 km/h σε μόλις 8,0″ και δυνατές ρεπρίζ, οι επιδόσεις είναι αρκούντως εντυπωσιακές. Και ίσως, τολμούμε να πούμε, πολύ καλύτερες απ’ όσο πραγματικά χρειάζεται ένα υβριδικό σουπερμίνι που η προτεραιότητά του είναι η οικονομία στις μετακινήσεις.

Από την άλλη βέβαια, η άνεση με την οποία πιάνει χιλιόμετρα και τα κρατά, π.χ. στον αυτοκινητόδρομο είναι αξιομνημόνευτη. Σε συνδυασμό δε με τα 4,1 m του μήκους που το φέρνουν στο άνω τμήμα της κατηγορίας (και στα κόμπακτ χάτσμπακ των προηγούμενων ετών), είναι χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στο MG3 Hybrid+ να αναλάβει τον ρόλο του μοναδικού αυτοκινήτου της οικογένειας: Μπορεί να καλύψει με την ίδια άνεση τόσο τις καθημερινές μετακινήσεις όσο και τις αποδράσεις. Σε κάθε περίπτωση με χαμηλή κατανάλωση, πάντα σε συνάρτηση με την ισχύ του.

Η MG ανακοινώνει μέση τιμή 4,4 lt/100 km. Την πλησιάσαμε αρκετά σε μια βραδινή διαδρομή στο λεκανοπέδιο, η οποία περιελάμβανε Αττική Οδό και επιστροφή στη βάση χωρίς διόδια, όπου καταγράψαμε μικτή κατανάλωση 4,8 lt/100 km. Αλλά με τα περισσότερα χιλιόμετρά μας να γίνονται με τον ήλιο και τη θερμοκρασία ψηλά -άρα και τον κλιματισμό να βαράει υπερωρίες, η κατανάλωση για όσες μέρες το είχαμε στην κατοχή μας κυμάνθηκε στα 6,3 lt/100 km. Δοκιμάζοντας αρκετά συχνά και τις δυνατότητες των 195 PS του συστήματος κίνησης.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε περισσότερα για το νέο MG3 Hybrid+ στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.