Η MG εισήλθε στην ελληνική αγορά πριν από περίπου έναν χρόνο με δύο προσιτά SUV και μερικά πολύ αξιόλογα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, με το χάτσμπακ MG4 να είναι από άποψη δυνατοτήτων και τιμής μια από τις πιο ευχάριστες αφίξεις της προηγούμενης χρονιάς.
Τώρα όμως τα πράγματα δείχνουν να σοβαρεύουν για την εξ ανατολών φίρμα με το ιστορικό σήμα. Η νέα άφιξη της εταιρείας στοχεύει στην καρδιά της αγοράς και στην πολύ δημοφιλή κατηγορία των σουπερμίνι. Στην οποία το MG3 Hybrid+ έρχεται με φόρα και χαρακτηριστικά που εντυπωσιάζουν, πετώντας το γάντι σε μοντέλα που εδώ και δεκαετίες κάνουν υψηλού επιπέδου πρωταθλητισμό.
Αναμφίβολα, πέρα από το πολύ συμπαθητικό παρουσιαστικό μέσα έξω, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον κρύβεται στα σωθικά του MG3. Το οποίο ξεκινά την καριέρα του στην ελληνική αγορά με μια φουλ υβριδική έκδοση και μια βενζινοκίνητη να βρίσκεται ήδη στον δρόμο και να ακολουθεί τους επόμενους μήνες.
Με συνδυαστική ισχύ 195 ίππων -νούμερο που είχαμε να δούμε σε σουπερμίνι από την εποχή των hot hatch της κατηγορίας, το υβριδικό σύστημα του MG3 αποτελείται από έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.5 lt που λειτουργεί σε κύκλο Attkinson, αποδίδοντας 105 ίππους και 128 Nm. Συνεργάζεται δε, με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 250 Nm που αντλεί ενέργεια από μια μεγάλη -σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό- μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 1,83 kWh που λειτουργεί σε υψηλή τάση: 350V. Το σύστημα ολοκληρώνει μια γεννήτρια και ένα αυτόματο κιβώτιο τριών σχέσεων που στέλνει την ισχύ στους εμπρός τροχούς.
Από την άλλη βέβαια, η άνεση με την οποία πιάνει χιλιόμετρα και τα κρατά, π.χ. στον αυτοκινητόδρομο είναι αξιομνημόνευτη. Σε συνδυασμό δε με τα 4,1 m του μήκους που το φέρνουν στο άνω τμήμα της κατηγορίας (και στα κόμπακτ χάτσμπακ των προηγούμενων ετών), είναι χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στο MG3 Hybrid+ να αναλάβει τον ρόλο του μοναδικού αυτοκινήτου της οικογένειας: Μπορεί να καλύψει με την ίδια άνεση τόσο τις καθημερινές μετακινήσεις όσο και τις αποδράσεις. Σε κάθε περίπτωση με χαμηλή κατανάλωση, πάντα σε συνάρτηση με την ισχύ του.
Η MG ανακοινώνει μέση τιμή 4,4 lt/100 km. Την πλησιάσαμε αρκετά σε μια βραδινή διαδρομή στο λεκανοπέδιο, η οποία περιελάμβανε Αττική Οδό και επιστροφή στη βάση χωρίς διόδια, όπου καταγράψαμε μικτή κατανάλωση 4,8 lt/100 km. Αλλά με τα περισσότερα χιλιόμετρά μας να γίνονται με τον ήλιο και τη θερμοκρασία ψηλά -άρα και τον κλιματισμό να βαράει υπερωρίες, η κατανάλωση για όσες μέρες το είχαμε στην κατοχή μας κυμάνθηκε στα 6,3 lt/100 km. Δοκιμάζοντας αρκετά συχνά και τις δυνατότητες των 195 PS του συστήματος κίνησης.