ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Σέριφος: Η απόδειξη ότι είμαστε στην χώρα που καίγονται ακόμα και τα βράχια...

Test drive: Peugeot 3008 Hybrid 136 e-DCS6, ισχυρή βάση

Το νέο Peugeot 3008 δίνει έμφαση στον τομέα του ντιζάιν, στην άνεση, στην ποιότητα κύλισης και στη συνδεσιμότητα

Test drive: Peugeot 3008 Hybrid 136 e-DCS6, ισχυρή βάση

Το 2024 ξεκίνησε δυναμικά για την Peugeot. Ύστερα από τη δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων-ρεκόρ, ήρθε η αντικατάσταση ενός από τα πιο εμβληματικά σύγχρονα μοντέλα της, το Peugeot 3008, το οποίο έχει στο εμπορικό παλμαρές του περισσότερους από 1,3 εκατομμύρια πελάτες.

Όπως προστάζει η εποχή, η επικοινωνία του Sochaux επικεντρώνεται κυρίως στην 100% ηλεκτρική έκδοση της νέας γενιάς Peugeot 3008. Η οποία στην Ελλάδα αναμένεται το προσεχές φθινόπωρο. Αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η γκάμα του δεν περιορίζεται σε αυτό. Ο κατάλογος της γαλλικής φίρμας περιλαμβάνει επίσης μια υβριδική έκδοση. Αυτή που μόλις παρουσίασε στον Τύπο ο Έλληνας εισαγωγέας, η Aiglon, μέλος του Ομίλου Συγγελίδη. Και η οποία αναμφισβήτητα θα αντιπροσωπεύει πανευρωπαϊκά την πλειονότητα των πωλήσεων του μοντέλου.

Με εκτιμώμενη τιμή 37.000 ευρώ το Peugeot 3008 Hybrid 136 e-DCS6 αναμενόμενα θα είναι η πιο οικονομική έκδοση του καταλόγου του νέου 3008. Και τι άλλο αντιπροσωπεύει το νέο μοντέλο σε αυτήν την έκδοση;

Πρώτα απ’ όλα να ξεκαθαρίσουμε ότι αυτό το «Hybrid» στην ονομασία δεν κάνει το αυτοκίνητο τέρας αποδοτικότητας, καθώς αναφέρεται σε ένα 48βολτο ηλεκτρικό σύστημα. Ούτε κάτι τις που βάζει φωτιά στον δρόμο με μόλις 136 άλογα. Οπότε αντιπροσωπεύει αυτό στο οποίο μόλις αναφερθήκαμε πλαγίως παραπάνω. Την έκδοση που αποτελεί τον πιο οικονομικό τρόπο για να έχεις πρόσβαση στην τρίτη γενιά του best-seller της Peugeot.

Καθήμενοι πίσω από το τιμόνι του νέου υβριδικού βενζινοκίνητου 3008, η δικιά μας προσδοκία ήταν να επιβεβαιώσουμε την ευελιξία στη χρήση που ήταν το κυρίαρχο χαρακτηριστικό της δεύτερης γενιάς του C-SUV της Peugeot. Ειδικά, καθώς το τεχνικό δελτίο αυτής της υβριδικής έκδοσης 136 e-DCS6, φωτογραφίζει ένα σχετικά ελαφρύ αυτοκίνητο για τα σύγχρονα δεδομένα που ζυγίζει «μόλις» 1.650 kg. Παράλληλα δε, προσδοκούμε να δούμε τις απαραίτητες διορθώσεις έναντι της δεύτερης γενιάς που λανσαρίστηκε το ’16 και ανανεώθηκε το ’20.

Από τα πρώτα κιόλας μέτρα στο τιμόνι της νέας γενιάς του 3008 e-DCS6, φεύγοντας από τον Δουράμπεη στο Μικρολίμανο όπου παραλάβαμε τα αυτοκίνητα, εδώ στη βασική έκδοση Allure, καταλαβαίνεις ότι το 3008 έχει αλλάξει σελίδα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε τη δοκιμή του νέου Peugeot 3008 στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.