Το 2024 ξεκίνησε δυναμικά για την Peugeot. Ύστερα από τη δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων-ρεκόρ, ήρθε η αντικατάσταση ενός από τα πιο εμβληματικά σύγχρονα μοντέλα της, το Peugeot 3008, το οποίο έχει στο εμπορικό παλμαρές του περισσότερους από 1,3 εκατομμύρια πελάτες.
Όπως προστάζει η εποχή, η επικοινωνία του Sochaux επικεντρώνεται κυρίως στην 100% ηλεκτρική έκδοση της νέας γενιάς Peugeot 3008. Η οποία στην Ελλάδα αναμένεται το προσεχές φθινόπωρο. Αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η γκάμα του δεν περιορίζεται σε αυτό. Ο κατάλογος της γαλλικής φίρμας περιλαμβάνει επίσης μια υβριδική έκδοση. Αυτή που μόλις παρουσίασε στον Τύπο ο Έλληνας εισαγωγέας, η Aiglon, μέλος του Ομίλου Συγγελίδη. Και η οποία αναμφισβήτητα θα αντιπροσωπεύει πανευρωπαϊκά την πλειονότητα των πωλήσεων του μοντέλου.
Με εκτιμώμενη τιμή 37.000 ευρώ το Peugeot 3008 Hybrid 136 e-DCS6 αναμενόμενα θα είναι η πιο οικονομική έκδοση του καταλόγου του νέου 3008. Και τι άλλο αντιπροσωπεύει το νέο μοντέλο σε αυτήν την έκδοση;
Πρώτα απ’ όλα να ξεκαθαρίσουμε ότι αυτό το «Hybrid» στην ονομασία δεν κάνει το αυτοκίνητο τέρας αποδοτικότητας, καθώς αναφέρεται σε ένα 48βολτο ηλεκτρικό σύστημα. Ούτε κάτι τις που βάζει φωτιά στον δρόμο με μόλις 136 άλογα. Οπότε αντιπροσωπεύει αυτό στο οποίο μόλις αναφερθήκαμε πλαγίως παραπάνω. Την έκδοση που αποτελεί τον πιο οικονομικό τρόπο για να έχεις πρόσβαση στην τρίτη γενιά του best-seller της Peugeot.
Καθήμενοι πίσω από το τιμόνι του νέου υβριδικού βενζινοκίνητου 3008, η δικιά μας προσδοκία ήταν να επιβεβαιώσουμε την ευελιξία στη χρήση που ήταν το κυρίαρχο χαρακτηριστικό της δεύτερης γενιάς του C-SUV της Peugeot. Ειδικά, καθώς το τεχνικό δελτίο αυτής της υβριδικής έκδοσης 136 e-DCS6, φωτογραφίζει ένα σχετικά ελαφρύ αυτοκίνητο για τα σύγχρονα δεδομένα που ζυγίζει «μόλις» 1.650 kg. Παράλληλα δε, προσδοκούμε να δούμε τις απαραίτητες διορθώσεις έναντι της δεύτερης γενιάς που λανσαρίστηκε το ’16 και ανανεώθηκε το ’20.
Από τα πρώτα κιόλας μέτρα στο τιμόνι της νέας γενιάς του 3008 e-DCS6, φεύγοντας από τον Δουράμπεη στο Μικρολίμανο όπου παραλάβαμε τα αυτοκίνητα, εδώ στη βασική έκδοση Allure, καταλαβαίνεις ότι το 3008 έχει αλλάξει σελίδα.