Η έλευση του νέου Suzuki Swift στην ελληνική αγορά αναθερμαίνει το ενδιαφέρον σε μια κατηγορία που ενώ παραμένει εξαιρετικά δημοφιλής στη χώρα μας, τα τελευταία χρόνια βλέπει περισσότερους παίκτες να αποχωρούν παρά να εισέρχονται νέοι.
Προφανώς, η μείωση του ανταγωνισμού είναι ένα θέμα που δεν απασχολεί την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία στο τοπίο που έχει διαμορφωθεί βλέπει την ευκαιρία να διευρύνει το μερίδιό της, σε μια κατηγορία που στηρίζει εδώ και δεκαετίες. Με ένα μοντέλο μάλιστα που έχει γράψει τη δική του ιστορία και έχει αγαπηθεί ιδιαίτερα και από το ελληνικό κοινό σε όλες τις προηγούμενες γενιές του. Τρεις τον αριθμό, οι οποίες έχουν ξεπεράσει τα εννιά εκατομμύρια πωλήσεις ανά τον κόσμο.
Με τέτοια νούμερα, η Suzuki προφανώς κάτι έχει κάνει σωστά όλες αυτές τις δεκαετίες. Οπότε στη νέα, τέταρτη γενιά του Swift διατήρησε ακέραιη τη φιλοσοφία του μοντέλου, προικίζοντάς το με περισσότερη τεχνολογία και ακόμα καλύτερη απόδοση. Στοιχεία που έρχονται γαρνιρισμένα με μια πιο φρέσκια εμφάνιση κυρίως εντός της καμπίνας.
Σε επίπεδο εξωτερικής εμφάνισης είναι πρόδηλο ότι οι σχεδιαστές δεν θέλησαν να ρισκάρουν αλλάζοντας ριζικά την εικόνα του Swift. Έτσι, προχώρησαν σε αλλαγές που ακόμα και οι ίδιοι τις περιγράφουν ως «εξέλιξη» του παλιού αυτοκινήτου. Το αμάξωμα πλέον ορίζεται από τη γραμμή που σχηματίζεται στο καπό και εκτείνεται μέχρι το πίσω μέρος. Νέο τόνο δίνει και η ανασχεδιασμένη μάσκα με γρίλιες σε μαύρο χρώμα και τις χαρακτηριστικές φωτιστικές μονάδες σε σχήμα «L» που δένουν αρμονικά με τις στρογγυλεμένες γραμμές των φτερών.
Στο πλάι, οι μαύρες κολόνες δίνουν την αίσθηση ότι η οροφή αιωρείται πάνω από το αμάξωμα, με τον πιο δυναμικό χαρακτήρα του μοντέλου να τονίζεται ακόμη περισσότερο από τα πίσω φώτα τριών διαστάσεων και τον φαρδύ πίσω προφυλακτήρα. Στα αξιοσημείωτα του νέου Swift είναι η μετακίνηση των χειρολαβών από την πίσω κολόνα στα πάνελ των θυρών.
Στη συνολικά αναβαθμισμένη εικόνα συμβάλλει και η νέα παλέτα χρωμάτων που αποτελείται από εννέα επιλογές και τέσσερις bi-tone συνδυασμούς, περιλαμβανομένων των νέων χρωματισμών Frontier Blue Pearl Metallic και Cool Yellow Metallic.
Σε επίπεδο διαστάσεων, το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί ελάχιστα και φθάνει πλέον τα 3,86 m, με το πλάτος και το ύψος να φτάνουν στα 1,73 και 1,49 m αντίστοιχα. Το μεταξόνιο έχει παραμείνει αμετάβλητο στα 2,45 m. Όπως ακριβώς και ο χώρος αποσκευών που ξεκινά από τα 265 lt και μπορεί να φτάσει τα 980 lt με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Διαβάστε την δοκιμή στο drive.gr