Το γούστο είναι κάτι το υποκειμενικό κι όσο υπάρχουν άνθρωποι εκεί που έξω που θα πληρώνουν για να τραβούν ακόμα περισσότερο τα βλέμματα, βελτιωτικοί οίκοι όπως η Mansory θα ξεσαλώνουν πάνω σε αριστουργήματα όπως η Ferrari Purosangue.

Το ιταλικό πυραυλοκίνητο crossover έχει μείνει πιστό στις οδηγικές του αξίες, με τους Ιταλούς να στριμώχνουν έναν ατμοσφαιρικό V12 6,5 lt στο τεράστιο μπροστινό καπό. Αλλά αν η εργοστασιακή Ferrari Purosangue σού φαίνεται κομματάκι μετριοπαθής, τότε ο Βαυαρικός βελτιωτής έχει την απάντηση κι ονομάζεται Pugnator, που σημαίνει «μονομάχος» στα Λατινικά.

Μην περιμένεις να βρεις πάνω στον «μονομάχο» το τιμημένο αλογάκι του Cavallino, η Mansory έχει αντικαταστήσει όλους τους λογότυπους με δικούς της. Δεν περιμένεις βέβαια ένα μοντέλο της να είναι διακριτικό και χαμηλοβλέπον. Άλλωστε, αυτό ακριβώς πουλάει.

Αλλά ανάμεσα στους πομπώδεις διαχύτες και τα άπειρα αεροδυναμικά βοηθήματα που ξεπροβάλλουν σε κάθε σημείο του αμαξώματος, δεν μπορούμε να μην ξεχωρίσουμε τα πρόσθετα φτερά. Η εργοστασιακή Ferrari Purosangue έχει ήδη φουσκωμένα φτερά, αλλά η Mansory δεν κρατήθηκε και πρόσθεσε κι άλλα από πάνω.

Πέρα όμως από τη μόστρα και τις τεράστιες ζάντες της FC.5, 22 ιντσών εμπρός και 23 πίσω, υπάρχουν και βελτιώσεις ουσίας. Ο υπέροχος V12 αποδίδει ήδη 725 ίππους και 715 Nm, αλλά μια Mansory οφείλει να ακούγεται πιο έντονα από το μοντέλο του Μαρανέλο.

Έτσι, ο επαναπρογραμματισμός της ECU κι η νέα εξάτμιση έχουν απελευθερώσει άλλους 30 ίππους. Η απόδοση ανέρχεται πλέον στους 755 και κάμποσα ακόμα ντεσιμπέλ, ενώ η ροπή «τσίμπησε» κι αυτή λίγο στα 730 Nm.

Το πρόβλημα είναι ότι για να οδηγήσεις τη συγκεκριμένη Ferrari Purosangue, θα πρέπει πρώτα να μπεις στην καμπίνα της. Με το εσωτερικό να είναι ξεχειλισμένο από υπέροχο λευκό δέρμα, η φράση «ντρέπομαι να πατήσω» αποκτά αυτοκινητική αντιστοίχιση.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Προφανώς η Mansory δεν ανακοίνωσε την ακριβή τιμολόγηση. Έτσι κι αλλιώς, με μόλις επτά τεμάχια, κάθε αυτοκίνητο θα είναι κομμένο και ραμμένο στα γούστα του ιδιοκτήτη, με υλικά που θα έχουν διαφορετικό κοστολόγιο. Η επίσημη παρουσίαση του «μονομάχου» έγινε στο κατάλληλο μέρος, στο Yacht Show του Μονακό.