
Ένα ερώτημα που έχουν οι περισσότεροι οδηγοί πριν ξεκινήσουν κάποιο ταξίδι, είναι αν πρέπει να γεμίσουν το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου τους με απλή αμόλυβδη βενζίνη ή ενισχυμένη;
Η αλήθεια είναι ότι οι οδηγοί έχουν αρκετές αμφιβολίες για τα καύσιμα που διατίθενται στα πρατήρια. Από τη μία πλευρά, η ποιότητα του καυσίμου μπορεί να επηρεάσει την αξιοπιστία του κινητήρα, και από την άλλη, ένα οικονομικό καύσιμο αποτελεί δέλεαρ σε περίπτωση που φουλάρουμε το ντεπόζιτο.
Προφανώς, σε κανέναν δεν αρέσει να πληρώνει περισσότερα για τα premium καύσιμα, αλλά η αλήθεια είναι ότι ορισμένοι οδηγοί θεωρούν ότι αξίζει το κόπο να χρησιμοποιούν αυτό τον τύπο καυσίμου, μιας και ωφελεί τον κινητήρα.
Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι η διαφορά τιμής μεταξύ κανονικών και premium καυσίμων είναι κάτι παραπάνω από 20 λεπτά του ευρώ ανά λίτρο, πράγμα που σημαίνει ότι για ένα ντεπόζιτο 50 λίτρων θα πρέπει να πληρώσετε 10 ευρώ παραπάνω.
Πέρα όμως από την τιμή, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε εάν η περιστασιακή χρήση premium καυσίμου, πριν από το ταξίδι για παράδειγμα, είναι ευεργετική για τον κινητήρα του αυτοκινήτου.
Σε αυτή την περίπτωση, η απάντηση δεν θα είναι ακριβής και φυσικά εξαρτάται εάν πρόκειται για βενζίνη ή ντίζελ.
Στην περίπτωση της βενζίνης, δεν έχει και πολύ νόημα να γεμίσετε με καύσιμο 98 οκτανίων, όταν ο κατασκευαστής αναφέρει 95 οκτανίων.
Ο μόνος λόγος επιλογής του ποιοτικότερου καυσίμου είναι για τα πρόσθετα που φέρει.
Όσον αφορά το πετρέλαιο κίνησης, τα πράγματα αλλάζουν.
Όπως συμβαίνει και με την βενζίνη, έτσι και το βελτιωμένο πετρέλαιο κίνησης έχει ορισμένα πρόσθετα που βελτιώνουν την απόδοση, αλλά στο ντίζελ βοηθούν να μειωθεί το φαινόμενο του αφρού κατά τον ανεφοδιασμό, με αποτέλεσμα να πάρει περισσότερα λίτρα και κατά συνέπεια να αποκτήσετε μεγαλύτερη αυτονομία.
Ταυτόχρονα, το premium ντίζελ περιλαμβάνει στη σύστασή του πρόσθετα που δεν επιτρέπουν την δημιουργία επικαθίσεων και αποτρέπει τις κυριότερες βλάβες που μπορεί να παρουσιάσει ένας πετρελαιοκινητήρας.
Σε αυτή την περίπτωση, θα ήταν καλό να χρησιμοποιείτε premium καύσιμο ανά τρία με τέσσερα φουλαρίσματα, καθώς τα οφέλη στα μηχανικά μέρη είναι προφανή.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.