ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου πυραύλου της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Τίτλοι τέλους για Maserati Quattroporte και Levante με τον V8

H Maserati Quattroporte Gran Finale αποτελεί το τελευταίο μοντέλο που φοράει τον V8 της Ferrari

Τίτλοι τέλους για Maserati Quattroporte και Levante με τον V8

Ένας αγοραστής στις ΗΠΑ απέκτησε τη Maserati Quattroporte Gran Finale και μια MC20 Iris, αμφότερες one-off δημιουργίες. Το ιταλικό σεντάν αποτελεί το τελευταίο μοντέλο της Τρίαινας που φορά τον τιμημένο V8.

Και τα δύο μοντέλα έλαβαν τις περιποιήσεις του προγράμματος εξατομίκευσης Fuoriserie, με μοναδικές πινελιές μέσα κι έξω. Παραδόθηκαν στον ιδιοκτήτη τους στις 31 Ιουλίου στη λίμνη Maggiore, που βρίσκεται στη νότια πλευρά των Άλπεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι θα υπάρξει επόμενη γενιά της Maserati Quattroporte, αλλά θα είναι αμιγώς ηλεκτρική κι αναμένεται το 2028.

Μαζί με την ιταλική μπερλίνα παύει μια ένδοξη εποχή για τη θρυλική εταιρεία, ενώ στο χρονοντούλαπο περνάει κι η Levante. Ο αντικαταστάτης της θα είναι επίσης αποκλειστικά EV.

Η Maserati βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο κατώφλι της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, αφού μοντέλα της προσφέρονται ταυτόχρονα με επιλογή και των δύο κόσμων. Η GranTurismo κι η GranCabrio μπορούν να παραγγελθούν τόσο με θερμικά, όσο και με EV μοτέρ. Η Grecale προσφέρεται με τρεις επιλογές: Βενζίνης, ήπια υβριδικής υποβοήθησης κι ηλεκτρικής.

Τόσο η Quattroporte, όσο κι η Levante αλλά κι η Ghibli, της οποίας η παραγωγή έπαυσε νωρίτερα φέτος, βασίζονταν στην πλατφόρμα M156. Η οποία εξελίχθηκε όταν η Τρίαινα βρισκόταν ακόμα υπό την κηδεμονία της FIAT.

Η Maserati Quattroporte Gran Finale είναι το τελευταίο παράδειγμα της ηγεμονικής μπερλίνας με τον V8 κι έχει φινιριστεί σε χρώμα Blue Nobile. Ο 999999 αριθμός αναγνώρισης του οχήματος και το κάλυμμα του κινητήρα με τις υπογραφές του προσωπικού, δίνουν στον ιδιοκτήτη επιπλέον πόντους καυχησιολογίας. Κι υποδηλώνουν ότι η Gran Finale θα αποτελέσει μάλλον μία ακόμα garage queen.

Στο εσωτερικό, οι ιδιαίτερες λεπτομέρειες περιλαμβάνουν τις πινελιές στο τιμόνι και τις χειρολαβές, τα καφέ πάνελ των θυρών, το μαύρο δέρμα στις  μπροστρινές κολόνες, τις μαύρες ραφές και τη δερμάτινη επένδυση. Επιπλέον, το έμβλημα της Grand Finale δεσπόζει στην κεντρική κονσόλα και τα μαρσπιέ, υποδηλώνοντας τη μοναδικότητα της συγκεκριμένης έκδοσης.

Δεν είναι μόνο η τελευταία θερμική Quattroporte, αλλά κι η τελευταία Maserati με τον twin-turbo V8 των 3,8 lt που προέρχεται από τη Ferrari. Αποδίδει 580 ίππους και 730 Nm.

Η ηλεκτρική διάδοχος αναμένεται να είναι «εξαιρετική από κάθε άποψη», κατά δήλωση του Davide Danesin, επικεφαλής μηχανικού των Quattroporte και Granturismo. Ο οποίος συμπλήρωσε ότι η νέα ναυαρχίδα της Τρίαινας θα πρέπει «να είναι ικανή να διανύσει περισσότερα από 600 km με μία φόρτιση».

Η Maserati παραμένει δεσμευμένη να γίνει πλήρως ηλεκτρική το 2028, παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει όσον αφορά την εξέλιξη των μοντέλων επόμενης γενιάς.

Η απόσυρση των Quattroporte και Levante έρχεται λίγες ημέρες αφότου ο Carlos Tavares, CEO της μητρικής Stellantis, απείλησε ότι η Maserati θα μπορούσε να πουληθεί εάν δεν βελτιωθεί η κακή οικονομική της κατάσταση. Είχε προσαρμοσμένη λειτουργική ζημία €82 εκατομμυρίων στο πρώτο 6μηνο της χρονιάς.

«Δεν έχουμε την πολυτέλεια να έχουμε μάρκες που δεν βγάζουν χρήματα», δήλωσε σε δημοσιογράφους. Με τον Όμιλο να σπεύδει να γλυκάνει τις εντυπώσεις, προβαίνοντας σε μια ανακοίνωση ότι συνεχίζει να ισχύει η 10ετής στήριξη και στις 14 μάρκες του χαρτοφυλακίου του.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.