Από το 1996 που πρωτοεμφανίστηκε μέχρι και σήμερα, το Audi A3 αποτελεί ένα ξεχωριστό και επιτυχημένο κομμάτι για το Ingolstadt. Θέλοντας λοιπόν να διατηρήσει τα κεκτημένα των προηγούμενων ετών, αλλά και να αποκτήσει νέους πελάτες, η Audi προχώρησε σε αλλαγές ουσίας.
Σχεδιαστικά, η γνωστή πλέον στα μοντέλα της Audi, γρίλια Singleframe κάνει την εμφάνισή της, πλαισιωμένη από αναθεωρημένους (εμπρός και πίσω) προφυλαχτήρες. Ταυτόχρονα, το πιο χαμηλό εμπρός σπλίτερ δίνει μία ακόμα πιο επιθετική και σπορ νότα στο Audi A3. Tο μικρομεσαίο μοντέλου του premium Γερμανού κατασκευαστή εξοπλίζεται με ανανεωμένα φωτιστικά σώματα, τα οποία μάλιστα έρχονται με τέσσερις διαφορετικές διαμορφώσεις, ενισχύοντας την ακόμα πιο μοντέρνα και νεανική εικόνα του αυτοκινήτου.
Στο εσωτερικό, τόσο ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3” όσο και η κεντρική οθόνη 10,1” για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, έχουν διατηρηθεί. Οι όποιες αλλαγές εντοπίζονται στους ανασχεδιασμένους αεραγωγούς, αλλά και στον εσωτερικό φωτισμό που προσφέρει 30 διαφορετικές επιλογές αποχρώσεων. Επιπροσθέτως, σύμφωνα με την Audi έχουν χρησιμοποιηθεί νέα, πιο ποιοτικά αλλά και ανακυκλώσιμα υλικά.
To μεγαλύτερο ενδιαφέρον ωστόσο παρουσιάζει η προσθήκη της έκδοσης Allstreet, πλάι στις Sportback και Sedan. Όπως μαρτυρά το όνομα αλλά και η εμφάνισή της, πρόκειται για μία crossover εκδοχή του Α3.
Η εκτός δρόμου εμφάνιση του αυτοκινήτου ενισχύεται από τα πλαστικά προστατευτικά γύρω από τους τροχούς, τις ράγες οροφής αλλά και την μαύρη ματ γρίλια. Αυξημένη, κατά τρεις πόντους είναι και η απόσταση από το έδαφος, ελέω της ειδικής ρύθμισης των αμορτισέρ και της μεγαλύτερης διαμέτρου των τροχών.
Μιλώντας για τροχούς, το Audi A3 Allstreet διατίθεται με στάνταρ ζάντες 17” (16” στο Sportback), τη στιγμή που είναι διαθέσιμοι και τροχοί 18” και 19”, ως μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού.
Το ανανεωμένο Audi A3 θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις 35 TFSI S tronic, με τον 1.500άρη βενζινοκινητήρα (mild hybrid), συνολικής απόδοσης 150 ίππων. Η γκάμα των επιλογών είναι πλούσια, καθώς η Audi θα συνεχίσει να εξοπλίζει το αυτοκίνητό της με τον γνωστό TDI, απόδοσης και πάλι 150 ίππων. Και τις δύο περιπτώσεις, η κίνηση θα μεταδίδεται στους τροχούς μέσα από ένα 7άρι αυτόματο κιβώτιο S tronic.
Προς το τέλος της χρονιάς θα ακολουθήσουν δύο ακόμα εκδόσεις. Η πρώτη, με σύστημα μετάδοσης plug-in hybrid και συνδυαστική ισχύ 204 ίππων και η δεύτερη με κινητήρα δίλιτρο, TFSI, απόδοσης 204 ίππων και τετρακίνηση.
Το Αudi A3 κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Audi στο Ingolstadt και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά από τον ερχόμενο Μάϊο με τιμές πώλησης που θα ανακοινωθούν σύντομα.