Τα αυξημένα επίπεδα υγρασίας θολώνουν τα τζάμια των αυτοκινήτων και περιορίζουν την ορατότητα του οδηγού.
Το πρόβλημα των θολωμένων παρμπρίζ μπορεί φυσικά να λύσει εύκολα και γρήγορα το air condition ή το σύστημα αερισμού-καλοριφέρ στα πιο σύγχρονα και παλιότερα αυτοκίνητα αντίστοιχα ώστε να μπορούμε να φτάσουμε στον προορισμό μας με την απαιτούμενη ασφάλεια και να οδηγούμε έτσι σχεδόν από το πρώτο κιόλας λεπτό.
Αυτό που πρέπει να κάνουμε για να ξεθολώσουμε το παρμπρίζ και τα υπόλοιπα τζάμια του αυτοκινήτου είναι να πατήσουμε το σχετικό κουμπί στα αυτοκίνητα που φέρουν αυτόματο κλιματισμό, ώστε το σύστημα να ανοίξει τους αεραγωγούς που βρίσκονται πάνω στο ταμπλό και να κλείσει εκείνους που έχουν τοποθετηθεί χαμηλότερα, φέρνοντας παράλληλα μέσα στην καμπίνα αέρα με χαμηλότερα επίπεδα υγρασίας.
Το έξτρα κόλπο που θα βοηθήσει στην ακόμη πιο γρήγορη εξαφάνιση του θολώματος στο παρμπρίζ αλλά και τα υπόλοιπα τζάμια του αυτοκινήτου είναι να ανοίξει λίγο ο οδηγός τα εμπρός αλλά και τα πίσω παράθυρα, εφόσον υπάρχουν και τα τελευταία και να στρέψει παράλληλα τους πλαϊνούς αεραγωγούς προς τα πλαϊνά τζάμια.
Με ελαφρώς ανοιγμένα τα εμπρός αλλά και τα πίσω παράθυρα και το αυτοκίνητο να κινείται ακόμη και με μικρές ταχύτητες της τάξης των 20-30 χλμ./ώρα, στην καμπίνα του αυτοκινήτου δημιουργείται υποπίεση και διαγώνιες ροές αέρα που υποβοηθούνται από τους αεραγωγούς.
Το παραπάνω έχει σαν αποτέλεσμα τα παράθυρα να «λειτουργούν» σαν ηλεκτρική σκούπα και να απομακρύνουν γρήγορα τον αέρα που βρίσκεται εντός της καμπίνας και κατά συνέπεια και την υγρασία. Ωστόσο ακόμη και σε στάση, με τα παράθυρα ανοιχτά, η έξτρα υγρασία από το εσωτερικό του αυτοκινήτου διαφεύγει στο περιβάλλον.
Για τη γρήγορη απομάκρυνση της υγρασίας και το ξεθάμπωμα των παραθύρων, το άνοιγμά τους είναι επιβεβλημένο στα αυτοκίνητα που δεν φέρουν air condition παρά μόνο το απλούστερο σύστημα αερισμού/θέρμανσης.
Καλό είναι ακόμη να διατηρείτε τα παράθυρά σας καθαρά και από την εσωτερική τους πλευρά σκουπίζοντάς τα ανά τακτά χρονικά διαστήματα με ένα καθαρό πανάκι μικροϊνών, το οποίο θα απομακρύνει σκόνες και λοιπούς ρύπους και αυτό θα μειώσει σημαντικά το θόλωμα τους.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.