Παρότι δεν έχει περάσει ούτε χρόνος από το λανσάρισμα του Hyundai Ioniq 5 N στην αγορά, το σπορ ηλεκτρικό δέχθηκε μια σειρά από εντυπωσιακές αλλαγές στην πατρίδα του, τη Νότια Κορέα και σύντομα θα ριχθεί στην αγορά ακόμα καλύτερο.
Οι περισσότερες βελτιώσεις επικεντρώνονται στο λογισμικό, χωρίς οπτικές τροποποιήσεις στο αμάξωμα και έχουν στόχο να κάνουν ακόμα πιο συναρπαστική την οδηγική εμπειρία.
Αναλυτικότερα, το σύστημα N Drift Optimizer, που επιτρέπει στο Ioniq 5 N να «ανοίγει» την ουρά του, μπορεί πλέον να ρυθμιστεί σε δέκα επίπεδα υποστήριξης. Στην υψηλότερη ρύθμιση (Pro mode), περιορίζεται στο ελάχιστο η παρέμβαση του συστήματος ελέγχου ευστάθειας, επιτρέποντας στους οδηγούς να «driftάρουν» πιο ελεύθερα.
Μία νέα λειτουργία, το Downshift Memory, έχει σχεδιαστεί για χρήση σε πίστα και επιτρέπει στο αυτοκίνητο να αποθηκεύει εντολές χωρίς να αλλάζει ταχύτητα. Η αλλαγή γίνεται όταν ο κινητήρας φτάσει τις κατάλληλες στροφές για κατέβασμα ταχύτητας. Υπενθυμίζεται ότι το Kona N διέθετε ένα παρόμοιο σύστημα που απέτρεπε το κατέβασμα ταχύτητας σε υψηλές στροφές.
Επιπλέον, όταν ενεργοποιείται η λειτουργία εκκίνησης (launch control), ο τεχνητός ήχος του κινητήρα ενεργοποιείται αυτόματα. Το N Active Sound+ προσομοιώνει τον ήχο ενός τούρμπο βενζινοκινητήρα, όπως αυτόν που βρίσκεται στο i30 N.
Τέλος, οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν παράθυρα ασφαλείας για τους επιβάτες της δεύτερης σειράς και μια προειδοποιητική δόνηση στο τιμόνι, η οποία ενεργοποιείται όταν τα συστήματα υποβοήθησης ανιχνεύσουν πιθανό κίνδυνο.