Το ID.3 κατέφτασε ως ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην Ιστορία της VW. Αλλά φαίνεται ότι σύντομα δεν θα είναι πια κοντά μας και θα ευθύνεται το επόμενο ηλεκτρικό Volkswagen Golf για αυτό.

Μετά την αντικατάσταση του e-Golf από το ID.3, οι Γερμανοί θα πρέπει να θυσιάσουν ένα από τα δύο μοντέλα για να μην υπάρξει αλληλοκάλυψη και κανιβαλισμός μεταξύ τους.

Εσείς ποιο θα καταργούσατε; Το ID.3 που μετράει λίγα μόλις χρόνια στην αγορά ή το Volkswagen Golf, που έχει πέντε δεκαετίες επιτυχιών στην πλάτη του;

Προς το παρόν, το Golf διατίθεται και με θερμικά σύνολα. Η ανανεωμένη έκδοση παρουσιάστηκε μες στον Γενάρη, αλλά η επόμενη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου θα είναι αμιγώς ηλεκτρική.

Ερωτηθείς ο Kai Grünitz, υπεύθυνος εξέλιξης της VW, για την τύχη του ID.3 όταν το Golf επόμενης γενιάς βγει στην αγορά, ήταν σαφής: «Δεν υπάρχει αρκετός χώρος για να έχουμε δύο ή τρία διαφορετικά μοντέλα που να απευθύνονται στο ίδιο αγοραστικό κοινό».

Και συμπλήρωσε: «Έχουμε αρχίσει να ετοιμάζουμε το πλήρως ηλεκτρικό Volkswagen Golf. Έχουμε συγκεκριμένες ιδέες για το πώς θα μοιάζει, αλλά θα δούμε πώς θα εξελιχθεί η αγορά μέχρι τότε».

Υπενθυμίζουμε ότι το Golf 9ης γενιάς έχει ήδη επιβεβαιωθεί ότι θα προσφέρεται αποκλειστικά με μπαταριοκίνητα σύνολα. Θα βασίζεται στην επερχόμενη πλατφόρμα Scalable Systems του ομίλου VW.

Ωστόσο, η επιστροφή του ηλεκτρικού Golf δεν θα σηματοδοτήσει αμέσως το τέλος για το ID.3. Ο Grünitz ανέφερε ότι για άγνωστο χρονικό διάστημα, η VW θα πουλά και τα δύο EV.

Ο αμιγώς ηλεκτρικός διάδοχος θα διατηρήσει το όνομα Golf αφού «είναι η καρδιά της μάρκας», με περισσότερες από 37 εκατομμύρια μονάδες να παράγονται από το 1974. Το Golf είναι το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη.

Όχι μόνο το όνομα «Golf» θα αντέξει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, αλλά κι άλλα σημαντικά λογότυπα της VW θα παραμείνουν επίσης.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι τα επιθέματα «GTI» και «R» θα διατηρηθούν, ακόμη και μετά το τέλος της εποχής των θερμικών κινητήρων.