ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Κοριτσάκι» ο Τριντό; Ε, ρε, τι έχει να γίνει έτσι και ασχοληθεί ο Έλον με την κυβέρνηση Μητσοτάκη...
prodeals

Το κόλπο με το μπολ στο αυτοκίνητό σου για να «καις» λιγότερη βενζίνη

Το τρικ που έγινε viral και θα σας «σώσει»

Το κόλπο με το μπολ στο αυτοκίνητό σου για να «καις» λιγότερη βενζίνη

Σύμφωνα με τους ειδικούς, ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους να διατηρείται η κατανάλωση καυσίμου σε χαμηλά επίπεδα είναι να οδηγούμε ομαλά, με σταθερότητα και σύνεση.

Πώς, ωστόσο, μπορούμε να εξασφαλίσουμε στην πράξη ότι δεν θα αποκλίνουμε από την παραπάνω οδηγία;

Την απάντηση έρχεται να δώσει ένας ειδικός από τη βρετανική εταιρεία παροχής υπηρεσιών leasing “Vanarama”, ο οποίος ζητάει από τους οδηγούς να φανταστούν ότι πάνω στο κάθισμα του συνοδηγού βρίσκεται ένα μπολ με νερό.

Η ιδέα είναι ότι οδηγώντας με τη σκέψη της διαρκούς παρουσίας ενός μπολ με νερό -και επομένως μια απότομη και άγαρμπη οδηγική μας ενέργεια, μπορεί να κάνει το νερό να χυθεί από το μπολ- αναγκαζόμαστε να απογεύγουμε τις έντονες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις, οι οποίες αποτελούν… εχθρό της κατανάλωσης καυσίμου.

Φυσικά, οι… τολμηροί μπορεί να τοποθετήσουν -κυριολεκτικά- ένα μπολ με νερό στο κάθισμα του συνοδηγού. Σε καμία περίπτωση, ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχάσουν ότι μια απότομη κίνηση μπορεί να οδηγήσει όχι μόνο σε βρεγμένα καθίσματα, αλλά και να τρομάξει τους ίδιους, προκαλώντας τροχαίο ατύχημα.

Αναμφίβολα, το συγκεκριμένο σενάριο, που απαιτεί μπόλικες δόσεις φαντασίας, μπορεί να προβάλει υπερβολικό σε πολλούς οδηγούς. Παρ’ όλα αυτά, θα αποδειχθεί χρήσιμο σε όσους θέλουν να αραιώσουν τις επισκέψεις τους στην αντλία, εξοικονομώντας με αυτό τον τρόπο χρήματα.

Θυμίζουμε ότι υπάρχουν και άλλοι τρόποι, πέρα από την αποφυγή των έντονων επιταχύνσεων και επιβραδύνσεων, προκειμένου να κρατήσουμε την κατανάλωση καυσίμου σε χαμηλά επίπεδα.

Μεταξύ άλλων, αλλάζουμε ταχύτητες στο κιβώτιο σε στροφές που βρίσκονται κοντά στην εμφάνιση της μέγιστης τιμής της ροπής.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Για παράδειγμα στους σύγχρονους υπετροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης η μέγιστη τιμή της ροπής κάνει την εμφάνισή της μεταξύ 2.000-2.500 σ.α.λ., ενώ στους κινητήρες diesel μεταξύ 1.500-2.000 σ.α.λ. Επίσης, δεν υποφορτώνουμε το αυτοκίνητο, δεδομένου ότι το βάρος αποτελεί εχθρό της κατανάλωσης, και κάνουμε λελογισμένη χρήση του κλιματισμού.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.