ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Μαύρα σύννεφα» στον ορίζοντα του τουρισμού για το 2025...
prodeals

Το λάθος που μπορεί να σας στοιχίσει ακριβά στο παρκάρισμα

Πώς να αποφύγετε ζημιές και ατυχήματα

Το λάθος που μπορεί να σας στοιχίσει ακριβά στο παρκάρισμα

Πολλοί οδηγοί, χωρίς να το συνειδητοποιούν, κάνουν ένα λάθος κατά τη στάθμευση που μπορεί να τους στοιχίσει ακριβά. Αυτό το λάθος σχετίζεται με την παράλειψη μίας εύκολης και γρήγορης κίνησης, η οποία μπορεί να αποτρέψει ζημιές στο όχημά τους ή ακόμα και ατυχήματα.

Συνήθως όταν παρκάρουμε το αυτοκίνητο μας «ευθυγραμμίζουμε» τους εμπρός τροχούς έτσι ώστε να μην εξέχουν από τους θόλους. Ωστόσο δεν είναι λίγοι οι οδηγοί που έχουν τη συνήθεια να αφήνουν τους τροχούς τους στριμμένους, κάτι το οποίο ενδέχεται να δημιουργήσει προβλήματα.

Κατ’ αρχάς θα πρέπει να σημειώσουμε ότι οι στριμμένοι τροχοί σε ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο μπορούν να δυσκολέψουν τα διερχόμενα οχήματα, ιδίως σε στενούς δρόμους, αφού ο τροχός εξέχει από το αμάξωμα και έτσι μειώνει το διαθέσιμο πλάτος ακόμη περισσότερο.

Είναι σίγουρα, μια κίνηση που δείχνει έλλειψη σεβασμού απέναντι στους υπόλοιπους, ενώ στην περίπτωση κακού υπολογισμού και επαφής από την πλευρά του οχήματος που διέρχεται, η ζημιά στο σύστημα διεύθυνσης μπορεί να είναι σημαντική και αρκετά δαπανηρή.

Πέρα από αυτό, υπάρχουν και κάποια ζητήματα τεχνικής φύσεως που προκύπτουν από αυτή την μάλλον κακή συνήθεια κάποιων οδηγών.

Το πρώτο έχει να κάνει με το υδραυλικό σύστημα του τιμονιού, αφού εάν αφήνουμε το αυτοκίνητο με τους τροχούς στραμμένους σε συχνά διαστήματα, τότε η αντλία του συστήματος ζορίζεται και φθείρεται πιο γρήγορα, απαιτώντας έτσι σύντομα αλλαγή.

Το δεύτερο αφορά στους εμπρόσθιους συνδέσμους της ανάρτησης, μιας και εάν το αυτοκίνητο παρκάρει συχνά με τους τροχούς στριμμένους, τότε οι σύνδεσμοι σιγά-σιγά χάνουν την ελαστικότητά τους μιας και είναι μόνιμα τεντωμένοι.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τέλος, υπάρχει ζήτημα και με τα ελαστικά, ιδίως σε κάποια αυτοκίνητα όπου οι τροχοί δημιουργούν μεγάλη κλίση όταν στρίβουν, καθώς και συνολικά με όλο το εμπρόσθιο σύστημα του αυτοκινήτου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.